۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهوری در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهوری در همدان

همدان - استاندار همدان از راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری در استان همدان خبر داد و گفت: ۸۰۰ نفر برای استقرار در سامانه «سامد» و پاسخگویی به مردم، آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه سه شنبه در گفت و گوی ویژه تلویزیونی با مردم استان همدان بابیان اینکه آیت الله رئیسی پنج‌شنبه هفته جاری مهمان مردم همدان است، به تشریح جزییات و برنامه های رئیس جمهور در سفر به این استان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور صبح روز پنج‌شنبه وارد همدان می شود و در ادامه برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهد رفت.

قاسمی فرزاد افزود: ساعت ۱۱ روز پنج‌شنبه آیت الله رئیسی با حضور در سالن شهید سلیمانی شهر همدان در اجتماع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد و پس از آن برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها، جلسات کاری شامل دیدار با نخبگان، شورای اداری، بازدید سرزده و در نهایت نشست خبری سفر انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رئیس جمهور ارایه می کنند.

وزیر کشور در شهر همدان، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودرآهنگ، رئیس سازمان محیط زیست در بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت نیز در شهرستان های رزن و درگزین حضور می یابند

استاندار همدان گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، وزیر کشور در شهر همدان، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودرآهنگ، رئیس سازمان محیط زیست در بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت نیز در شهرستان های رزن و درگزین حضور می یابند.

وی حذف تشریفات زاید و سفر در تراز معمولی، پرهیز از ریخت و پاش و تحمیل هزینه های اضافی و تلاش برای برقراری ارتباط نزدیک با مردم را از ویژگی های مهم رئیس جمهور در سفرهای استانی بیان کرد و گفت: از چند ماه پیش، طرح های استان همدان برای ارائه در سفر رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفته و قطعا این سفر با تصویب طرح های پیشنهادی، برکات و آثار ماندگاری برای مردم استان به همراه خواهد داشت.

استاندار همدان همچنین بابیان اینکه راه هایی برای برقراری ارتباط مردم با رئیس جمهور طراحی شده است، افزود: شبکه و سامانه «سامد» برای برقراری تماس مردم با کارشناسان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ فراهم شده است.

وی تاکید کرد: مردم استان همدان می توانند در تماس با این سامانه، نسبت به طرح مشکلات، ارائه طرح و ایده، گلایه و انتقاد، نقد و همچنین تقدیر و تشکر اقدام کنند.

آموزش ۸۰۰ نفر برای استقرار در سامانه «سامد» و پاسخگویی به مردم
قاسمی فرزاد اظهار داشت: ۸۰۰ نفر برای استقرار در سامانه «سامد» و پاسخگویی به مردم، آموزش های لازم را فرا گرفته اند و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در دو نوبت کاری و در هر شیفت ۲۰۰ نفر آماده خدمت رسانی و دریافت پیام و درخواست های مردم و پاسخگویی هستند.

وی گفت: همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ با برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در تمامی دستگاه های اجرایی استان همدان، معاونان وزیر و نمایندگان تام الاختیار وزرا در ۲۹ دستگاه دولتی مستقر شده و آماده پاسخگویی به مراجعات مردم هستند.

استاندار همدان عنوان کرد: همچنین معاونت ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی نهاد ریاست جمهوری در سفرهای استانی راه اندازی شده است.

وی با یادآوری اینکه حدود ۳۰۰ پروژه برای طرح در این سفر بررسی و از این تعداد ۲۴۷ طرح با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای ارایه و تصویب تایید شده است، گفت: تامین آب پایدار مهم‌ترین اولویت این استان است.

کد خبر: ۱۶۴٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عظیمی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      0 0
      آری مدام خرمیی است هرکاخ رب را اربرخاک رهت ساییم رخ ما دمی را