۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
بهترین تشک بادی ماشین

بهترین تشک بادی ماشین

تشک بادی ماشین یکی از کاربردی ترین محصولات مسافرت و کمپینگ با ماشین می باشد که می تواند راحتی غیرقابل وصفی را برای شما به وجود بیاورد .

بازار؛ گروه صنعت: تشک بادی ماشین یا تشک بادی داخل ماشین یا همان تشک بادی صندلی عقب ماشین شاید اسم هایی باشد که به گوش شما رسیده است و همه آن ها اشاره به یک محصول کاربردی دارند که به تازگی عرضه شده است و در همین مدت کوتاه توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و نیازهای بسیاری از افراد را در سفر تامین کند . شاید سفر با ماشین برای بسیاری از افراد لذت بخش باشد اما قطعا راحتی که می خواهند را درون ماشین نمی توانند تجربه کنند و سفری بدون خستگی داشته باشند . تشک بادی ماشین یکی از کاربردی ترین محصولات مسافرت و کمپینگ با ماشین می باشد که می تواند راحتی غیرقابل وصفی را برای شما به وجود بیاورد . در این بخش قصد داریم تا به طور کلی این محصول را برای شما بررسی کنیم و اطلاعات مفیدی را قبل از خرید تشک بادی ماشین به شما منتقل کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید.

ابتدا باید از ساختار این محصول شروع کنیم ، این تشک بادی دارای دو قسمت مجزا می باشد که البته نود درصد مدل ها به این صورت می باشند و باید گفت که مدل های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که شاید متفاوت از هم باشند . اما ما در این بخش برای توضیح بهتر به مدل عمده آن می پردازیم . این دو بخش شامل ستون زیرین و تشک بادی رویه می باشد . ستون های زیرین به صورت بادی می باشد و با توجه به ابعاد ماشین مورد نظر شما عرضه شده است و به همین خاطر به راحتی می تواند فضای خالی میان صندلی عقب و جلوی ماشین را پر کند و عقب ماشین را به صورت یکدست در بیاورد . پس از قرار گیری ستون های ذکر شده ، تشک بادی اصلی در بخش عقبی ماشین قرار می گیرد که به این ترتیب می تواند برای شما راحتی خواب بر روی تخت خانه تان را به وجود آورد . اگر تجربه استفاده از این محصول را ندارید باید بگوییم که محصولی کاملا مهندسی شده می باشد که پر فروش ترین محصول بادی سال شناخته شده است و به همین خاطر ارزش استفاده در سفر دارد و پیشنهاد می شود.

بهترین تشک بادی ماشین

بهترین تشک بادی ماشین

در بدنه این محصولات از متریال های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خود می باشند . اگر بخواهیم تشک بادی داخل ماشینی را به شما معرفی کنیم که بتوانید آن را بهترین در نظر بگیرید ، می توانیم پیشنهاد کنیم که بیشتر به جنس بدنه این محصولات توجه داشته باشید . بهترین نوع جنس بدنه برای تشک بادی ماشین می تواند متریال پی وی سی باشد . البته باید گفت که پی وی سی نیز دارای نمونه های مختلف می باشد که در بخش ستون ها و زیر تشک اصلی استفاده از پی وی سی چرمی مناسب است و برای رویه آن می توانید از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده کنید . از نظر ما بهترین تشک بادی می تواند تشک بادی با جنس بدنه ذکر شده باشد که به صورت ضد حساسیت و همچنین با طول عمر بالا و کیفیت ساخت فوق العاده می باشد . قابلیت تحمل وزن در تشک های بادی ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است ، این محصولات به صورت استاندارد دارای تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشند که برای استفاده یک الی دو نفره ایده آل می باشد .

تشک بادی ماشین ارزان قیمت

تشک بادی داخل ماشین با توجه به کارایی که دارد ، دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد و باید گفت که قیمت های بالا به نسبت سایر محصولات بادی شامل حال این محصول نشده است . در هنگام خرید تشک بادی ماشین بادی توجه داشته باشید که ارزانی این محصولات تاثیری در کیفیت ساخت نداشته باشد تا دچار جبران خسارت های زنجیره ای نشوید . در مقوله خرید این محصولات اینکه خرید از نمایندگی معتبر صورت بگیرد و قیمت ها معقولانه و کمی پایین تر از سایر فروشگاه ها باشد منطقی است اما خرید تشک بادی ارزان قیمت با اختلاف زیاد می تواند برای شما دردسر ساز شود و کیفیت مطلوب و راحتی که در مقاله گفتیم را در بر نداشته باشد . پس توجه داشته باشید که خریدی مطمئن با قیمتی متعارف را از نمایندگی محصولات بادی انجام دهید که تضمی کیفیت را برای محصول خریداری شده به عهده بگیرد و با خیالی راحت به استفاده از این محصول بپردازید .

بهترین تشک بادی ماشین

قیمت تشک بادی ماشین

قیمت تشک بادی صندلی عقب ماشین بسته به بسیاری از عوامل دارد که شاید درج قیمت دقیق را نتوانیم در این مقاله ذکر کنیم اما راه حل بسیاری کاربردی را داریم که بهتر از فهمیدن قیمت حدودی است . شما عزیزان برای مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی ماشین به همراه قیمت دقیق و توضیحات کارشناسی شده مختص هر محصول و بسیار جزئیات دیگر می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید ( تمامی اطلاعات دقیق این فروشگاه از جمله آدرس خرید اینترنتی و حضوری و تلفن های تماس در انتهای این مقاله درج شده است ) . همانطور که می دانید تشک بادی داخل ماشین در ایران تولید نمی شوند و به صورت کامل وارداتی هستند ، این فروشگاه به عنوان اولین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با حذف واسطه های فروش و عرضه مستقیم این محصولات به صورت تکی اما با قیمت عمده می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد . نمونه ای از تشک های بادی داخل ماشین این فروشگاه عبارتند از تشک بادی ماشین پراید ، تشک بادی ماشین ال نود ، تشک بادی ماشین پژو در انواع مختلف و سایر ماشین های ایرانی و خراجی نیم شاسی و شاسی بلند و حتی ماشین های خارجی می باشد که نشان دهنده این است دست خالی از این تنوع گسترده برای پیدا کردن تشک ماشین مورد نظرتان خارج نخواهید شد .

نمایندگی فروش تشک بادی ماشین

نمایندگی مرکزی فروش تشک بادی ماشین در تنوع گسترده زیر قیمت بازار فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد . این فروشگاه محصولات خود را به همراه ضمانت اصالت ، تست و خدمات پس از فروش عرضه می کند تا خیال شما قبل و پس از خرید به طور کلی راحت کند . دارا بودن نمایندگی حضوری علاوه بر امکان خرید از طریق وب سایت می تواند از دیگر مزیت های این فروشگاه به شمار بیاید که دارای دو نمایندگی فعال در استان تهران و مازندران می باشد . برای توضیحات تکمیلی و دسترسی هر چه بهتر می توانید از اطلاعات زیر بهره مند شوید .

آدرس شعبه نمایندگی اینتکس :

آدرس وب سایت : https://intextehran.ir/

استان تهران : تهران – فلکه صادقیه – ابتدای خیابان جلال آل احمد – پلاک 188 واحد 1

استان مازندران : رویان – رو به روی پمپ بنزین رویان – فروشگاه بزرگ اینتکس

تلفن های تماس و مشاوره : 44384090-021 - 44384080-021بزارک بهترین تشک بادی ماشین تصویرابزارک بهترین تشک بادی ماشین تصویر

کد خبر: ۱۶۴٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha