۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
تعقیب قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی کوین بیس
بلومبرگ خبر داد؛

تعقیب قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی کوین بیس

نشریه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه، از افزایش اختلافات حقوقی میان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و صرافی کوین بیس و تعقیب قانونی این صرافی خبر داد.

به گزارش بازار، چند روز پس از وارد شدن اتهامات مطروحه از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه دو تن از مدیران سابق صرافی «کوین بیس» و دو فرد مرتبط با آنها در خصوص فروش برخی ارزهای دیجیتال که از دید این کمیسیون، می توانند در فهرست اوراق بهادار طبقه بندی شوند، دعوی حقوقی میان دو طرف بالا گرفته است.

بر اساس این گزارش، بلومبرگ به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که بر اساس آخرین نظرات کمیسیون، دستکم ۹ رمزارز فهرست شده در صرافی کوین بیس جنبه اوراق بهادار داشته و در صورتیکه تحقیقات کمیسیون اثبات کننده این موضوع باشد، صرافی مذکور می بایست برای خرید و فروش این ارزها، در سامانه اوراق بهادار آمریکا ثبت قانونی شود.

پل گراول، مدیر حقوقی کوین بیس در این خصوص گفت که این صرافی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از فهرست شدن ارزهای مذکور در فهرست اوراق بهادار آمریکا جلوگیری کرده و نیازی به فعالیت کوین بیس تحت نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نباشد.

لازم به ذکر است، در حال حاضر «ایشان واهی»، از مدیران سابق کوین بیس به همراه برادرش و یک فرد دیگر، از تاریخ ۲۱ جولای به اتهام پولشویی در بازداشت به سر می برند؛ اقدامی که گفته می شود بی سابقه بوده و تاکنون هیچ یک از مدیران صرافی های رمزارزی به چنین اتهامی بازداشت نشده اند.

به اعتقاد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ارزهای POWR، GALA، ENS و ALCX از جمله مهمترین ارزهایی هستند که کوین بیس و این کمیسیون بر سر آنها با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

کد خبر: ۱۶۴٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha