۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
برنامه ریزی خوب آذربایجان غربی برای تحقق اقتصاد مقاومتی/ بررسی مشکلات ۶ پروژه بزرگ استان
معاون رئیس جمهور تاکید کرد:

برنامه ریزی خوب آذربایجان غربی برای تحقق اقتصاد مقاومتی/ بررسی مشکلات ۶ پروژه بزرگ استان

ارومیه- معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: برنامه ریزی آذربایجان غربی برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی به میزان بالایی موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، جمشید انصاری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی در محل استانداری، گزارش های ارائه شده از برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی استان را بسیار خوب ارزیابی کرده و گفت: بر اساس این گزارش ها، بخش قابل توجهی از اهداف در زمینه ایجاد فرصت شغلی، کاهش نرخ بیکاری استان و تحرک واحدهای تعطیل شده استان میسر شده است. 

وی همچنین با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان نیز گفت: تمامی این برنامه ها نشان از برنامه ریزی خوب استان در زمینه اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی موثر دولت در این بخش دارد.

انصاری ادامه داد: تصمیماتی که امروز برای بررسی شش پروژه بزرگ مشکل دار استان گرفته شد، امیدواریم بتواند برای حل مشکلات این پروژه ها مفید واقع شود که در این صورت ظرفیت خوبی در راستای اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

۹۳ پروژه جهش تولید از ۱۳ دستگاه اجرایی به تصویب رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه از ثبت ۱۹ پروژه اقتصاد مقاومتی در سامانه ملی نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های زیرساختی استان از جمله توسعه سامانه‌های آب و فاضلاب، گوشت مرغی، تکمیل چرخه زهکشی، تولید آبمیوه و بهسازی حمل و نقل است.

ناصر حضرتی تصریح کرد: ۹۳ پروژه جهش تولید از ۱۳ دستگاه اجرائی با شش هزار میلیارد تومان اعتبار در استان به تصویب رسید.

وی در ادامه به وضعیت پرداخت تسهیلات به تفکیک دستگاه‌های اجرائی در برنامه‌های تولید و اشتغال در سال ۹۸ از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه اشاره کرد و گفت: سهم استان در این مورد ۱۶ هزار و ۹۳ میلیارد ریال است که سه هزار و ۳۱۳ اشتغال را در پی داشته است.

کد خبر: ۱۶٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha