۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
تلاش برای برگزاری آزمون استخدامی در تابستان/ جذب ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر در طول سال
معاون رییس جمهور خبر داد:

تلاش برای برگزاری آزمون استخدامی در تابستان/ جذب ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر در طول سال

ارومیه- معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از تلاش برای برگزاری آزمون استخدامی در طول تابستان امسال خبر داد و گفت: امسال ۳۵ تا ۴۰ هزار نیروی جدید جذب بدنه دولت می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، جمشید انصاری عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط پیش آمده بر اثر بیماری کرونا و تکلیف آزمون استخدامی در سال پیش رو گفت: آزمون های استخدامی در کشور اکثرا طی دو نوبت در سال و یا در صورت کم بودن مجوزها یک نوبت برگزار می شود.

وی زمان برگزاری آزمون های هر ساله را اواخر تابستان و فصل پاییز دانسته و گفت: البته مجوزهایی که سازمان استخدامی صادر می کند بر اساس یک سری قواعد متناسب با خروج نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی است.

انصاری ادامه داد: امیدواریم شرایط بیماری کرونا با اقدامات انجام شده و روند نزولی بیماران به گونه ای پیش برود که در نیمه دوم تابستان به فعالیت های عادی برگردیم.

وی افزود: با این شرایط، برگزاری آزمون استخدامی نیز کار دشواری برای دولت نخواهد بود و همانطوری که سازمان سنجش در حال حاضر برگزاری کنکور را بر عهده گرفته، برگزاری آزمون استخدامی نیز بر عهده سازمان سنجش خواهد بود و این سازمان می تواند با همان تمهیدات، آزمون استخدامی را نیز برگزار کند.

انصاری ادامه داد: در تابستان تلاش می کنیم با رعایت اصول فاصله گذاری و متناسب با مجوز اعلام نیاز دستگاه ها، آزمون را برگزار کنیم.

وی همچنین از جذب ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر نیروی جدید در بدنه دولت طی سال جاری خبر داد و گفت:  اعلام نیازها بر اساس مجوزهای دستگاه ها در استان های مختلف صورت می گیرد.

کد خبر: ۱۶٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha