۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
بازدید نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از روند اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
در آستانه سفر رئیس جمهور به همدان انجام شد؛

بازدید نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از روند اجرای نهضت ملی مسکن در همدان

همدان - سرپرست راه و شهرسازی استان همدان گفت: نمایندگان وزارت راه‌ و شهرسازی در آستانه سفر استانی رئیس جمهور از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی این طرح در همدان بازدید کردند.

به گزارش بازار؛ ایوب اسداللهی در حاشیه بازدید نمایندگان وزارت راه و شهرسازی از پروژه نهضت ملی مسکن شهر همدان، افزود: ۱۲۲ هزار متقاضی برای طرح مسکن ملی در استان همدان ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۹ هزار نفر واجد شرایط بودند و ۳۸ هزار و ۳۱۴ نفر تایید شده اند.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح، یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین در سراسر استان همدان تامین شده که تا کنون دو هزار و ۴۷۷ نفر تخصیص پروژه داشتند.

اسداللهی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان، عنوان کرد: ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان وزارتخانه، مدیران و کارشناسان استان به مدت دو روز در تالار قرآن همدان تشکیل و فعال شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: این ستاد به منظور تسهیل ارتباط مردم با مدیران و پاسخگویی شفاف در حوزه های مختلف زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از جمله راه، مسکن و شهرسازی، نظام مهندسی، بافت فرسوده، راهداری، فرودگاه، بانک مسکن، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تشکیل شده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha