۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
بهره برداری از سایت موزه میدان امام خمینی(ره) در سفر رئیس جمهور به همدان
شهردار همدان اعلام کرد:

بهره برداری از سایت موزه میدان امام خمینی(ره) در سفر رئیس جمهور به همدان

همدان - شهردار همدان از بهره برداری سایت موزه میدان امام خمینی(ره) در سفر رئیس جمهور به همدان خبرداد و گفت: این پروژه ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید مسعود حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از آماده شدن سایت موزه میدان امام(ره) برای بهره برداری در سفر رئیس جمهور به همدان خبر داد.

شهردار همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به همدان و اقدامات مدیریت شهری گفت: احداث سایت موزه میدان امام (ره) آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ به شهرداری منطقه یک واگذار شد.

وی اظهار داشت: مساحت تقریبی سایت موزه یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و مساحت سالن موزه ۳۰۰ متر مربع است و پروژه در حال حاضر با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک همدان کارفرمای این پروژه است، افزود: از جمله اقدامات تکمیلی صورت گرفته سایت موزه مربوط به آماده سازی اجرای اسکلت سالن موزه، نصب اسکلت سالن موزه، اجرای سیستم ذوب برف، اجرای نما، اجرای سنگ پله‌های شمالی، تکمیل نمای آجری و سنگ فرش کف و سنگ پله‌ها بود که به طور کامل انجام شده است.

شهردار همدان با اشاره به ظرفیت بالای همدان در حوزه گردشگری تاریخی، مذهبی و پزشکی، گفت: با افتتاح پروژه سایت موزه میدان امام (ره) علاوه بر جذب گردشگر، پیاده‌راه به مکانی برای گردهمایی شهروندان و برگزاری مراسم فرهنگی و اجتماعی تبدیل می شود.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha