۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
عرضه کالاهای اساسی با قیمتی کمتر از نرخ مصوب به تکایای گلستان
جانشین رئیس جهاد کشاورزی گلستان:

عرضه کالاهای اساسی با قیمتی کمتر از نرخ مصوب به تکایای گلستان

گرگان- حسن پور، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: به مناسب ماه محرم و صفر کالاهای اساسی با قیمتی کمتر از نرخ مصوب تنظیم بازار برای تکایا و مساجد عرضه خواهد شد.

سعید حسن پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، روغن، شکر و مرغ منجمد با قیمتی کمتر از نرخ موجود در بازار به تکایا و هیات های مذهبی عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان، افزود: به همین منظور عرضه هزار و ۱۵۰ تن برنج، ۷۰۴ تن شکر، ۷۰۴ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۱۷ تن گوشت قرمز کمتر از قیمت بازار برای ایام محرم و صفر تخصیص داده شد.

وی افزود: محوریت توزیع این اقلام بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و با معرفی نامه این سازمان بین تکایا و هیات های مذهبی استان توزیع خواهد شد.

حسن پور با بیان اینکه تدابیر لازم انجام شده تا در این ایام محبان اهل بیت(ع) مانند سال های گذشته بتوانند مراسمات مذهبی خود را برگزار کنند، خطرنشان کرد: در استان گلستان هیچ مشکلی در زمینه عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد و همه کالاهای اساسی با قیمت مصوب در بازار وجود دارد و کمبودی در این خصوص نداریم.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان همچنین به تشدید نظارت بر بازار بعد از حذف ارز در گلستان اشاره کرد و گفت: از بعد حذف ارز تاکنون ۱۲ هزار و ۱۷۶ مورد نظارت و بازرسی داشتیم که در حدود ۶۰۰ مورد پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در خاتمه گفت: با تشکیل این پرونده ها نزدیک به ۹۶ میلیارد تومان جریمه برای واحدهای متخلف در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۶۴٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha