۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
بغداد آماده صدور ویزای بلند مدت برای بازرگانان ایرانی ست

بغداد آماده صدور ویزای بلند مدت برای بازرگانان ایرانی ست

سعد جواد قندیل سفیر عراق در ایران روز چهارشنبه آمادگی عراق برای صدور ویزای بلند مدت برای تجار و بازرگانان ایرانی را به تهران ابلاغ کرد با ذکر این شرط که درخواست ها از طریق اتاق بازرگانی و همراه شرح علت سفر باشد.

به گزارش بازار، قندیل در نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی گفت: با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفت توانستیم با ظرفیت های بسیاری أشنا شویم و امیدواریم در آینده دیدار های بیشتری از این استان داشته باشیم تا بیش از پیش با ظرفیت ها و امکانات این استان آشنا شویم چرا که به برقراری یک رابطه تجاری خوب با استان مرکزی خوشبین هستیم. 
وی افزود: طی سفر به استان مرکزی و بازدید از برخی واحدهای تولیدی می‌توان گفت که صنایع آلومینیوم و صنایع لبنی این استان بسیار خوب هستند بطوریکه می توانند در عراق مورد استفاده قرار گیرند و همچنین لازم است در خصوص بخش کشاورزی این استان نیز اطلاعاتی داشته باشیم.
وی اشاره داشت که برخی از مسائل تجاری و بازرگانی مربوط به قوانین عراق است و ما نمی‌توانیم مستقیما در آنها دخالت داشته باشیم، ولی این مسائل  از طریق رایزنی بازرگانی قابل حل است.

وی همچنین تاکید کرد عراق آماده صدور ویزای بلند مدت برای بازرگانان و تجار ایرانی است ولی افراد متقاضی باید درخواست خود را از طریق اتاق بازرگانی و با ذکر دلیل سفر به عراق انجام دهند.
 

کد خبر: ۱٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha