۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تاکید نمایندگان به برخورد دستگاه عدلیه با مستنکفین قانون جهش تولید مسکن
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد

تاکید نمایندگان به برخورد دستگاه عدلیه با مستنکفین قانون جهش تولید مسکن

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس در این دیدار به لزوم برخورد دستگاه قضا با مستنکفین قانون جهش تولید مسکن تاکید کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان عضویت در شورای نگهبان به عنوان حقوق‌دان با حضور کمیسیون عمران گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کردند.

وی در خصوص نشست مشترک اعضای کمیسیون عمران مجلس با حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه افزود: در این دیدار رئیس دستگاه قضا به تعامل مطلوب ایجاد شده میان مجلس و قوه قضائیه اشاره و بر اهمیت اجرای درست قوانین تصویب شده در مجلس تاکید و در همین راستا سازمان بازرسی را نیز مامور به ارزیابی نحوه و میزان اجرای قوانین مصوب کشور کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رئیس قوه قضاییه همچین به اهتمام دستگاه قضا برای برخورد با دستگاه‌های مستنکف از قانون اشاره کرد. وی همچنین در خصوص اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود در حوزه برخورد با تصرفات به اراضی ملی و منابع طبیعی و حریم رودخانه‌ها و سواحل و نیز انسداد گلوگاه‌ها و بسترهای فسادزا در حوزه‌های مختلف از جمله واردات و صادرات توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: اعضای کمیسیون عمران نیز در این دیدار به لزوم ورود دستگاه‌ قضا به عدم اجرای کامل قانون جهش تولید و تامین مسکن، مشکلات مربوط به ورشکستگی واحدهای تولیدی، نحوه ورود سازمان بازرسی به بررسی پروژه‌های عمرانی در اقصی‌نقاط کشور، حمایت دستگاه قضا از تولید و صنعتگران، بررسی ابعاد مختلف ایجاد واحد پتروشیمی استان مازندران و گذراندن فرآیندهای زیست محیطی این پروژه، لزوم تلاش برای تبدیل اسناد عادی و قولنامه‌ای به اسناد رسمی، ضرورت کاهش اطاله دادرسی و همچنین به بیان بخشی از مسائل و موضوعات قضایی حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند. /

کد خبر: ۱۶۳٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha