۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کرونا آسیب جدی به بخش گردشگری اصفهان زده است/پیگیری برای ثبت برند بین المللی اصفهان
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان:

کرونا آسیب جدی به بخش گردشگری اصفهان زده است/پیگیری برای ثبت برند بین المللی اصفهان

اصفهان- رئیس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در زمان کرونا بیشترین آسیب در بخش گردشگری اتفاق افتاده و به همین خاطر جلسات متعددی در دو مرحله برای این موضوع تشکیل دادیم که از جمله آنها پیگیری برند بین المللی اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری بازار محمد رضا رجالی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان اصفهان اظهار داشت: در زمان کرونا بیشترین آسیب در بخش گردشگری اتفاق افتاده و به همین خاطر جلسات متعددی در دو مرحله برای این موضوع تشکیل دادیم که از جمله آنها پیگیری برند بین المللی اصفهان است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نشان برند بین المللی گردشگری اصفهان بزرگترین و  پرشورترین فراخوان تبلیغاتی ایران برگزار شد و ما می توانیم پس از این بحران ها حوزه گردشگری را با کمک بخش خصوصی رونق دهیم.

رئیس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه از طریق برند گردشگری اصفهان می توانیم زمینه رشد و رونق پایدار این حوزه را فراهم کنیم و شاهد موج خوبی از متقاضیان گردشگری باشیم، تصریح کرد: تعامل هرچه بیشتر صدا و سیما در شناساندن برند اصفهان به افراد و افزایش تعداد گردشگران بسیار مهم است.

تعامل مستمر بخش دولتی و خصوصی و توسعه پایدار صنعت توریسم

وی تعامل مستمر بخش دولتی و خصوصی را در توسعه پایدار صنعت توریسم موثر دانست و گفت: صنعت گردشــگری، رتبه اول صنایع خدماتی را به خود اختصاص داده و این صنعت در موفقیت اقتصادی و اجتماعی  شهرها نقش بسزایی دارد و همانطور که گفته شد، اصفهان بعد از تهران و مشهد سومین شهر از لحاظ ارائه خدمات در کشور محسوب می شود.

رجالی با اعلام اینکه اصفهان می تواند یکی از مقصدهای  گردشگری صنعتی باشد، تاکید کرد: این مساله همدلی و هماهنگی همه بخش ها از جمله شهرداری و میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی را نیازمند است تا شاهد رشد اقتصادی و کاهش بیکاری در دوران پس از کرونا باشیم.

کد خبر: ۱۶٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha