۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
اتمام مرحله نخست هوشمندسازی نانوایی‌ها تا ۵ روز دیگر

اتمام مرحله نخست هوشمندسازی نانوایی‌ها تا ۵ روز دیگر

مشاور وزیر اقتصاد گفت: اطلاعات حدود ۵ هزار نانوایی باقی مانده در سطح کشور، تکمیل شده و تا ۵ روز دیگر عملیات نصب و اتصال آن‌ها به سامانه کارتخوان هوشمند به پایان می‌رسد.

به گزارش بازار، محمد جلال با بیان اینکه تاکنون اطلاعات ۷۵ هزار نانوایی سنتی در سراسر کشور پردازش شده است، افزود: حدود ۷ هزار نانوایی به دلایل مختلف از قبیل فوت مالک، ابطال جواز و تطبیق آرد و نان امکان نصب کارتخوان هوشمند را ندارند.

او گفت: اطلاعات ۵ هزار نانوایی باقیمانده در سامانه تکمیل شده و با توجه به نصب روزانه یک هزار کارتخوان امیدواریم تا ۵ روز آینده عملیات نصب کارتخوان و اتصال نانوایی‌ها به سامانه هوشمندسازی یارانه تکمیل شود.

او در خصوص راهکار لازم در زمان قطع سیستم کارتخوان‌ها گفت: در صورت قطع سیستم به هر دلیلی و به دلیل حساس بودن تامین نان برای مردم، واحدهای نانوایی به هر شکل ممکن می‌توانند نان را در اختیار مردم قرار داده و وجه آنرا دریافت کنند. ملاک برآورد عملکرد میزان فعالیت نانوایی‌ها در هفته‌های گذشته و در بازه زمانی مشابه است.

جلال با بیان اینکه بنا به تکلیف قانونی قیمت نان مشابه سال قبل خواهد بود، افزود: تا پایان امسال هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه نان نخواهیم داشت.

مشاور وزیر اقتصاد گفت: دستورالعمل های مرحله دوم هوشمندسازی یارانه نان تهیه شده و پس از نهایی شدن و ابلاغ به نانوایی ها در ماه جاری آغاز می شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha