۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
کشت گیاهان دارویی در شهرستان بویراحمد باید به سمت تجاری سازی و صادرات برود
فرماندار شهرستان بویراحمد:

کشت گیاهان دارویی در شهرستان بویراحمد باید به سمت تجاری سازی و صادرات برود

یاسوج- فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به پتانسیهای این شهرستان در بخش گیاهان دارویی گفت: کشت گیاهان دارویی در شهرستان بویراحمد باید به سمت تجاری سازی و صادرات برود.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویراحمد شهرام مهدوی مطلق بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پتانسیل ها و ظرفیت کشت گیاهان دارویی در این شهرستان بسیار بالا است اما از این ظرفیتها هنوز در راستای توسعه شهرستان استفاده مطلوبی نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاهها اجرایی و صندوق کارآفرینی امید باید با نگاه از پایین به بالا ظرفیت ها و مشاغل را در روستاها با کمک دهیاران شناسایی و حمایت مالی کنند، گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در شهرستان بویراحمد سکونت دارند و انتظار می رود متناسب با تعداد جمعیت و مشکلات عدیده ای که در حوزه بیکاری و راکد بودن بنگاه های اقتصادی در این شهرستان وجود دارد خدمات صندوق کارآفرینی نیز بیشتر باشد.

مهدوی مطلق با بیان اینکه سود محور بودن نظام بانکی یک معظل است، گفت: در تمام نقاط کشور مهاجرت معکوس داریم اما متاسفانه در شهرستان بویراحمد ورود مهاجر به حاشیه های شهر یاسوج روز به روز بیشتر می شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha