۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
پیش بینی صعودی شدن بازار ارزهای دیجیتال توسط مدیر عامل بایننس
با انتشار پیامی توئیتری عنوان شد؛

پیش بینی صعودی شدن بازار ارزهای دیجیتال توسط مدیر عامل بایننس

مدیرعامل بایننس با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که علیرغم ریزش های شدید و بی رونقی بازار ارزهای دیجیتال، نگاه وی به این بازار همچنان مثبت است.

به گزارش بازار، مدیرعامل بایننس با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که علیرغم ریزش های شدید و بی رونقی بازار ارزهای دیجیتال، نگاه وی به این بازار همچنان صعودی است.

چانگ پنگ ژائو یا «سی زد» همچنین تاکید کرد که استراتژی مناسب قعلی بازار، تلاش برای افزایش تعداد توکن ها به جای هولد کردن آنهاست.

مدیر عامل بایننس همچنین بار دیگر تاکید کرد که تنها شرکت های موفق رمزارزی در بازار خرسی فعلی، آن دسته ای خواهند بود که بنیان و اساس کاری قوی تر داشته اند.

«سی زد» در پیام توئیتری خود پیش بینی کرد که بازار رمزارزها با قدرت بیشتر باز خواهد گشت و بسیاری از ضررها تبدیل به سود خواهند شد.

لازم به ذکر است طی هفته گذشته، دو رمز ارز اصلی بازار یعنی بیت کوین و اتریوم از رشد خوبی برخوردار شدند. بیت کوین به محدوده بالای ۲۲ هزار دلار صعود کرده و اتریوم نیز به بالای ۱۶۰۰ دلار حرکت کرد؛ موضوعی که بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند می تواند آغازی هر چند آرام برای بازگشتن بازار باشد.

با اینحال، برخی از کارشناسان بازار نیز همچنان معتقدند بیت کوین هنوز به کف لازم خود نرسیده و احتمالا قیمت باید تا محدوده ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار ریزش نماید تا بتوان نسبت به بازگشت پر قدرت بازار مطمئن شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha