۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
دستگاه‌های اجرایی بندرخمیر در آماده باش هستند
فرماندار بندرخمیر:

دستگاه‌های اجرایی بندرخمیر در آماده باش هستند

بندرخمیر - فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: پس از وقوع زلزله شب گذشته و پیش بینی وقوع بارندگی شدید دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان بندرخمیر در آماده باش کامل هستند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر خمیر، میرهاشم خواستار بیان داشت: همه ادارات و اعضای ستاد مدیریت بحران تجهیزات و امکانات موجود را بررسی و مورد بازدید قرار دهند.

وی اظهار کرد: تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی و بیمارستانی و نظامی و انتظامی در آماده باش کامل باشند و مکان‌های عمومی مطمئن مانند سالن های ورزشی و مدارس برای اسکان اضطراری احتمالی آماده باشند.

خواستار با بیان اینکه شرکت‌های مستقر و فعال در این شهرستان در صورت اعلام نیاز ستاد مدیریت بحران، همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به ۲ زلزله پیاپی به قدرت ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر و برخی گزارش‌های مردمی مبنی بر ترک خوردگی ها، وضعیت منازل توسط شهرداران، بخشداران و دهیاران منطقه رصد شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی لازم و مستمر در شهر و روستاهای سطح شهرستان در خصوص هشدارهای هواشناسی توسط شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و راهداری انجام شود، خاطرنشان کرد: وضعیت موجود امکانات و تجهیزات دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان مورد بررسی قرار گرفتند و مدیران مربوطه گزارشی ارائه کردند.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha