۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
صادرات یک هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان محصول کشاورزی از استان همدان
معاون جهادکشاورزی همدان عنوان کرد:

صادرات یک هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان محصول کشاورزی از استان همدان

همدان - معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از صادرات ۴۹ قلم محصولات کشاورزی این استان به ارزش یک هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان به خارج از کشور از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، حسین فضلی اظهار داشت: این میزان محصولات کشاورزی به ارزش ۵۷ میلیون دلار و به وزن ۳۹ هزار و ۳۷۸ تن با هماهنگی گمرک و اتاق بازرگانی از طریق بازرگانان فعال استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی کشمش، سیر، مغزگردو، گردو، بادام، فندق و سایر محصولات باغبانی را از بیشترین صادرات این استان از ابتدای سال تاکنون برشمرد.

فضلی ادامه داد: سال گذشته نیز ۷۶ قلم محصولات کشاورزی استان همدان به ارزش هفت هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان و به ارزش دلاری ۳۳۰ میلیون دلار به وزن ۳۰۸ هزار و ۲۷۱ تن به خارج از کشور صادر شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: سیب زمینی، گوجه فرنگی، رب گوجه، محصولات گلخانه‌ای، محصولات دامی، ترشیجات، شوریجات، میوه، عسل، گیاهان دارویی، جوجه یک روزه، کتیرا، نشاسته، انواع برگه، گوساله و گوسفند زنده، انواع نهال سیر، گردو و کشمش از جمله محصولات کشاورزی صادر شده از استان همدان است.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha