۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
نمایندگی اشنایدر

نمایندگی اشنایدر

زمانی که نام برند و نمایندگی اشنایدر می‌آید معمولاً اکثر افراد به خرید محصولات صنعتی باکیفیت فکر می‌کنند.

به گزارش بازار، زمانی که نام برند و نمایندگی اشنایدر می‌آید معمولاً اکثر افراد به خرید محصولات صنعتی باکیفیت فکر می‌کنند. شرکت اشنایدر الکتریک یک شرکت فرانسوی است که محصولات صنعت برق را باکیفیت بسیار بالا طراحی و تولید می‌کند؛ این شرکت توسط نمایندگی‌های خود در دیگر کشورها موفق به معرفی برند خود به جهان شده است. اشخاصی که در حوزه صنعت برق به فعالیت مشغول هستند می‌توانند از محصولات بی‌نظیر این برند بهره ببرند. اگر بتوانید محصولات موردنیاز خود را به‌صورت مستقیم از نمایندگی اشنایدر تهیه کنید، ضمن دریافت محصولات اورجینال، از قیمت‌های رقابتی هم بهره‌مند خواهید شد. نمایندگی‌های مجاز اشنایدر الکتریک توانسته‌اند با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت به فعالان این حوزه خدمات فراوانی ارائه نمایند.

ابزار حفاظتی در محصولات اشنایدر

در بین محصولات طراحی و تولیدشده اشنایدر، ابزار محافظت از موتور و استارت موتور طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود و مؤلفه‌های حفاظتی و کاربردی زیادی در اشنایدر الکتریک وجود دارد؛ به‌طور مثال قطع کننده‌های مدار موتور و کنتاکتور، رله‌های اضافه‌بار حرارتی و رله‌های جریان از نمونه این ابزار و تجهیزات هستند که طراحی و به تولید می‌رسند.

کلید هوایی اشنایدر

کلیدهای فشارقوی همان کلید هوایی هستند. کلید هوایی اشنایدر به دو روش مغناطیسی و حرارتی از مدار الکتریکی محافظت می‌کند. این کلید می‌تواند به‌صورت دستی و یا خودکار دوباره وارد مدار شود. وقتی کلید هوایی در اتصال کوتاه و یا تحت‌فشار قرار گیرد، می‌تواند جریان مدار را بدون اینکه آسیبی برساند قطع کند؛ این نوع کلید یکی از انواع کلیدهای خودکار فشار ضعیف است که در آمپرهای بالا قابل‌استفاده می‌باشد. آمپر این کلید از ۶۳۰ تا ۶۳۰۰ طراحی و تولید می‌شود. کلید هوایی به جز قطع و وصل مدار از مدار در برابر اتصال به زمین، افزایش حرارت تجهیزات در برابر عبور جریان زیاد و یا اضافه‌بار، اتصال کوتاه آنی و تأخیری و اضافه‌بار، اتصال کوتاه شدن شبکه، کاهش یا افزایش بیش‌ازحد فرکانس و افزایش یا کاهش ولتاژ از شبکه محافظت می‌کند. مهم‌ترین کاربرد کلید هوایی اشنایدر به‌عنوان یک قطع کننده خودکار در ورودی تابلوهای فشار ضعیف است که به‌طورمعمول جریان بالایی دارند؛ برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی بر عهده کلید هوایی است.

کلید خودکار هوایی زیرمجموعه کلیدهای خودکار است که آن را با حروف اختصاری ACB می‌شناسند. عمل اطفاء جرقه در زمان کلید زنی و در محفظه پرشده، با هوای آزاد رخ می‌دهد؛ ازاین‌رو به این کلید، کلید هوایی گفته می‌شود. کلید هوایی طیف جریانی گسترده‌تری را در مقایسه با دیگر کلیدهای خودکار فشار ضعیف، پوشش می‌دهد.

بعضی از مهم‌ترین اجزای کلید هوایی موجود در نمایندگی اشنایدر بدین شرح است: دکمه وصل کلید، دکمه قطع کلید، کنتاکت‌های جرقه زن، کنتاکت‌های اصلی، ترمینال‌های ورودی و خروجی، محفظه‌های جرقه گیر، لوازم جانبی کلید خودکار، نشان‌گرهای وضعیت قطع یا وصل کلید و ...

کنتاکتور اشنایدر الکتریک

به‌عنوان یک کلید مغناطیسی مورداستفاده است که با یک جریان کوچک قادر به کنترل جریان بزرگ‌تر خواهد بود؛ این کنترل با قطع و وصل کردن جریان صورت می‌گیرد که با فرستادن جریان به کنتاکتور رخ می‌دهد؛ پس از فرستادن این جریان کنتاکتور کلید را در حالت قطع می‌گذارد. این محصول در برند اشنایدر در نمونه‌های سه فاز و تک فاز تولید می‌شود.

در کنتاکتور از خاصیت الکترومغناطیس استفاده‌شده است که باعث متصل شدن و یا جدا شدن تعدادی کنتاکت به یکدیگر می‌شود. هر کنتاکتور سه کنتاکت اصلی برای مدار دارد. کنتاکتورها درزمینهٔ‌های مختلفی ازجمله تبخیرکننده‌های حرارتی برای گرمایش، کنترل موتورهای الکتریکی، نورپردازی، بانک‌های خازنی و سایر بارهای الکتریکی ... کاربرد دارند.

images_1658317137.png

محافظ جان اشنایدر

کلید جریان نشتی نام دیگر محافظ جان است که در برابر جریان‌های نشتی برای محافظت از مدار کاربرد دارد. طراحی این کلید به‌گونه‌ای است که در هنگام تشخیص اختلاف بین جریان‌های ورودی و خروجی، جریان نشتی در مدار را شناسایی و مدار را قطع می‌کند. محافظ جان موجود در نمایندگی اشنایدر به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می‌شود؛ کلید محافظ جان تک فاز، دو پل است و محلی برای اتصال سیم‌های فاز و نول دارد که در سیستم‌های تک فاز و سیستم‌های خانگی به کار می‌روند. کلیدهای سه فاز به شکل چهار پل و سه پل تولید و برای اتصال سیم‌های فاز و نور کاربرد دارند.

اجزای داخلی یک کلید محافظ جان اشنایدر عبارت‌اند از: مکانیزم قطع، اینترفیس الکترونیکی برای تجزیه‌وتحلیل سیگنال‌ها، توروئید برای اندازه‌گیری جریان‌های نشتی، یک رله با حساسیت عملکردی بالا و هسته مغناطیسی.

کلید خودکار

کلید خودکار اشنایدر به‌عنوان یک کلید حفاظتی شناخته می‌شود. این کلید زمانی که بار اضافی الکتریکی وجود داشته باشد یا اتصال کوتاه به وجود آید، برای قطع مدار فعال می‌شود. خطرات ناشی از جریان برق به کمک کلید خودکار به حداقل میزان ممکن می‌رسد. عملکرد کلید خودکار به شیوه اتومات است. در اصل هنگامی‌که جریان برق از ظرفیت سیم‌ها بیشتر باشد، کلید اتومات فعال‌شده و عمل می‌کند.

قابلیت‌های کلید خودکار شامل: حفاظت تجهیزات فشار ضعیف در بخش مسکونی و اداری و تجاری و ساختمان‌های صنعتی، حفاظت‌های موتوری، دارای قابلیت اندازه‌گیری، مدیریت تأسیسات الکتریکی با ارتباط به نرم‌افزارهای مانیتورینگ در شبکه، پردازش و نمایش اطلاعات بر روی صفحه نمایشگر کلید و یا بر روی درب تابلو و... می‌شود.

کلید حرارتی اشنایدر الکتریک

این کلید برای محافظت و کنترل مصرف‌کننده و الکتروموتور در مقابل جریان‌های شدید طراحی‌شده است. کلید حرارتی مغناطیسی یا کلید محافظ موتور که بر اساس پدیدهٔ الکترومغناطیس کار می‌کند نوعی کلید خودکار است که در زمان راه‌اندازی جریان شدید بدون اینکه کلید قطع شود الکتروموتور را تحمل می‌کند. این کلید می‌تواند از موتور در مقابل افت ولتاژ و اضافه‌بار، تک فاز شدن الکتروموتور و اتصال کوتاه محافظت می‌کند. کلید حرارتی اشنایدر الکتریک یکی از پرکاربردترین کلیدها در برق صنعتی و تابلو برق‌ها است که با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و به‌روزترین فناوری و طراحی و ارائه می‌شوند.

images_1658317148.png

کلید حرارتی یا MPCB به‌صورت تخصصی برای حفاظت موتورهای الکتریکی طراحی‌شده و به تولید رسیده‌اند. در این نوع تمامی پارامترهای حفاظتی موتور تقریباً دارای رنجی قابل تنظیم‌اند. موتورهای الکتریکی برای تأمین نیروی مکانیکی استفاده می‌شوند و مصارف آن‌ها برای الکتروپمپ ها، ماشین‌آلات صنعتی، آسانسورها و … است.

معتبرترین نمایندگی اشنایدر الکتریک

گروه صنعتی اشنایدر الکتریکی با ۱۵ سال سابقه تخصصی درزمینهٔ واردات و فروش محصولات پرکاربرد و باکیفیت اشنایدر توانسته رضایت تمام مشتریان خود را جلب کنید. تمامی محصولاتی که در این مطلب معرفی شد و به‌طور کل محصولاتی که توسط اشنایدر الکتریک به تولید می‌رسند، در اشنایدر الکتریکی به‌صورت اورجینال و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی schneiderelectricity.ir از محصولات متنوع اشنایدر الکتریکی بهره‌مند شوید.

کد خبر: ۱۶۳٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha