۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی سفر رئیسی به سمنان | پیگیر جذب هستیم
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی سفر رئیسی به سمنان | پیگیر جذب هستیم

سمنان- هاشمی استاندار سمنان درباره آخرین وضعیت اختصاص اعتبارات در استان، گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات نقدی عمرانی از محل سفر رئیس جمهور به استان جذب شده که معادل ۷۰ درصد اعتبارات است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سفر استانی رئیس جمهور که آبان ماه سال قبل برگزار شد، ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان به ارمغان آورد، ابراز کرد: برخی دستگاه ها توانستند جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات را داشته باشند و انتظار ما از دستگاه های اجرایی دیگر تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه تلاش و جدیت در جذب اعتبارات مطالبه ما از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان است، افزود: دستگاه های اجرایی، خدماتی و ... در سراسر استان ملکف هستند که نسبت به اختصاص اعتبارات اقدام کنند.

توجه به پروژه های نیمه تمام
استاندار سمنان با بیان اینکه این اعتبارات می تواند تحول خوبی را برای استان به ارمغان بیاورد، گفت: سفر رئیس جمهوری به استان مجموعاً شامل اعتبارات عمرانی، تسهیلات مصوب و ... ۱۵ هزار میلیارد تومان برای استان داشت که توانستیم بخش خوبی از این اعتبارات را جذب کنیم.

هاشمی با بیان اینکه قبل از سال مالی جاری توانسته ایم شاهد ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی از محل اعتبارات عمرانی سفر باشیم، تاکید کرد: این اعتبارات صرف پروژه های عمرانی و نیمه تمام و .... می شود.

اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی برای استان سمنان مصوب شد

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد اعتبارات عمرانی سفر جذب شده است، بیان کرد: پروژه های نیمه تمام با اولویت بندی به اجرا در می آیند تا شاهد اقدامات مثبت در زمینه عمران استان باشیم.

نظارت بر نانوایی ها
استاندار سمنان گفت: در سفر آبان ماه رئیس جمهور ۳۴ دستگاه اجرایی و خدماتی و ... استان اعتبار مصوب و پروژه داشتند و همانطور که در جلسات نیز مطرح کرده ایم عدم‌ جذب اعتبارات در استان و بازگشت آن به هیچ‌ عنوان از مدیران کل دستگاه های اجرایی قابل قبول نیست.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت نان عرضه شده در استان سمنان و با اشاره به مطالباتی که مردم در زمینه نان دارند، تاکید کرد: خوشبختانه مردم و نانوایان همراهی خوبی با طرح یارانه ها داشتند از سوی دیگر همانطور که در نشست ستاد تنظیم بازار استان نیز مطرح کردیم، کیفیت نان در سطح استان در مجموع خوب است اما باید بهتر نیز شود.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش هایی که مدیران اداره کل آرد و غله می دهند در بحث آرد با کیفیت دغدغه ای در استان وجود ندارد، ابراز کرد: ما باید در زمینه افزایش کیفیت نان مورد نیاز مردم اقدامات نظارتی را داشته باشیم که برای این منظور تمهیداتی اندیشیده و از ماه های گذشته شاهد اجرای آن در استان هستیم.

استاندار سمنان از افزایش نظارت ها و بررسی آرد، نان‌ و همچنین کیفیت خبز نان در نانوایی های استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که روز گذشته در ستاد تنظیم بازار نیز مطرح شد، طرح‌ جامع‌ پخت‌ نان‌ در راستای افزایش کیفیت نان است که این طرح تدوین شده تا با اجرای آن بتوانیم در زمینه ارتقای کیفی نان نیز موفقیت های بهتری را کسب کنیم.

کد خبر: ۱۶۳٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha