۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
افتتاح شهرک هگمتانه همدان در سفر رئیس جمهور به همدان
رئیس اتاق اصناف همدان اعلام کرد:

افتتاح شهرک هگمتانه همدان در سفر رئیس جمهور به همدان

همدان - رئیس اتاق اصناف همدان از افتتاح شهرک هگمتانه در سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: شهرک هگمتانه دارای سه فاز بوده که فاز نخست این طرح افتتاح می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف همدان، احمد گازرانی گفت: شهرک هگمتانه دارای سه فاز بوده که فاز نخست این طرح با پیشرفت ۹۵ درصدی به تعداد ۴۰۰ واحد به بنکداران و خواروبارفروشان اختصاص دارد که تحویل آنان داده شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم این شهرک در ۸۰ واحد مربوط به لوازم خانگی و لوستر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در مرحله سفت کاری است، افزود: فاز سوم این شهرک شامل ۳۰۰ واحد مربوط به صنعت کیف و کفش چرم بوده که تفاهم نامه آن نوشته شده و کارهای آن از قبل صورت گرفته و سعی بر آن است در سفر ریس جمهور به استان همدان فاز مربوط به صنعت کیف و کفش شهرک‌هگمتانه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع شود.

گازرانی از فاز بنکداران شهرک هگمتانه به عنوان مرکز بنکداری و بارانداز غرب کشور و پایلوت تجارت همدان یاد کرد و افزود: با انتقال بنکداران همدان از بازار سنتی به شهرک هگمتانه ضمن مرتفع شدن مشکلات مزاحمت های شغلی، از مناطق مختلف کشور به این مرکز مراجعه خواهند داشت و راه اندازی و افتتاح این شهرک می‌تواند از نقش موثری در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری و صادرات استان برخوردار باشد.

کد خبر: ۱۶۳٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha