۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
افتتاح بازار بنکداران با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در همدان
سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد:

افتتاح بازار بنکداران با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در همدان

همدان - مخفی، سرپرست فرمانداری همدان از افتتاح بازار بنکداران با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران با ۴۵۰ واحد تجاری بارانداز توزیع کالا در غرب کشور خواهد شد.

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح بازار بنکداران همدان با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در همدان خبر داد و گفت: شهرک بنکداران با ۴۵۰ واحد تجاری به بارانداز توزیع کالا در غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازار بنکداران همدان دارای سه فاز بوده که فاز نخست این طرح به تعداد ۴۰۰ واحد به بنکداران و خواروبارفروشان اختصاص دارد، گفت: با انتقال بنکداران همدان از بازار سنتی به این مکان ضمن مرتفع شدن مشکلات مزاحمت های شغلی، از مناطق مختلف کشور به این مرکز مراجعه خواهند داشت.

مخفی با بیان اینکه بازار بنکداران همدان دهه فجر راه اندازی می شود، گفت: راه اندازی و افتتاح این بازار می‌تواند از نقش موثری در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری و صادرات استان برخوردار باشد.

سرپرست فرمانداری همدان همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی اکباتان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ اظهار داشت: بارش ها و برودت هوا موجب شد تا بخشی از بتون ریزی محوطه این طرح به تعویق بیفتد که امیدواریم این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی اشاره ای به افتتاح مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسم کرد و گفت: در ایام دهه فجر چهار مدرسه به بهره برداری می رسد و در صورت رفع پاره ای از مسائل، کلنگ پروژه‌ بیمارستان یک هزارتختخوابی در همدان بر زمین زده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری همدان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۹۳ پروژه همزمان با آغاز دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha