۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
راه‌اندازی واحد فرآوری سیلیس در شهرک‌های صنعتی استان همدان ممنوع است
استاندار همدان:

راه‌اندازی واحد فرآوری سیلیس در شهرک‌های صنعتی استان همدان ممنوع است

همدان - استاندار همدان گفت: اجازه راه اندازی واحد فراوری فروسیلیس در شهرک های صنعتی داده نمی شود و مجوزهایی که پیش از این برای این منظور صادر شده نیز باید لغو و باطل شود.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد بابیان اینکه باید واحدهای فرآوری سلیس در یک نقطه متمرکز باشند و فعالیت آنها مشروط به ایجاد و راه اندازی سیستم پایش آنلاین است، عنوان کرد: پس از طرح شدن مشکلات زیست محیطی فعالیت واحدهای فرآوری، ۶ ماه مهلت برای رفع مشکلات واحدها داده می شود که با پایان یافتن این مهلت، واحدهای متخلف باید تعطیل شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید در زمینه حفظ محیط زیست و برخورد با صنایع آلاینده به صورت جدی ورود کرد، گفت: شمار معادن فرآوری فروسیلیس در استان همدان زیاد است.

قاسمی فرزاد افزود: فعالیت واحدهای فروسیلیس فاقد سیستم پایش آنلاین به سلامت افراد آسیب وارد می کند و این واحدها با جان و سلامت انسان ها سر و کار دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه مخالف ایجاد اشتغال نیستیم، تاکید کرد: نباید به بهانه ایجاد ۱۰۰ تا ۲۰۰ فرصت شغلی، سلامت هزاران نفر به خطر بیفتد بنابراین باید در سایه ایجاد اشتغال، معیشت و سلامت افراد نیز حفظ شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha