۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
تشکیل سازمان اجاره داری حرفه ای در تهران| صدور پروانه ساخت در یک هفته از سوم مرداد
معاون شهردار تهران خبر داد

تشکیل سازمان اجاره داری حرفه ای در تهران| صدور پروانه ساخت در یک هفته از سوم مرداد

صارمی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان اجاره داری حرفه ای در شهرداری تهران تشکیل می شود گفت: از سوم مرداد پروانه ساخت یک هفته ای صادر می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: حمیدرضا صارمی در آیین آغاز عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی تامین مسکن شهر تهران با تاکید بر اینکه صدور پروانه ساخت در یک هفته از سوم مرداد ماه در تهران آغاز خواهد شد، گفت: قرار بر این است که از سوم مرداد ماه با راه‌اندازی سامانه‌ای تنها در طول یک هفته مجوز و پروانه ساخت صادر شود.

قرار بر این است که از سوم مرداد ماه با راه‌اندازی سامانه‌ای تنها در طول یک هفته مجوز و پروانه ساخت صادر شود

وی با بیان اینکه در ۸ سال گذشته شاهد کاهش صدور پروانه به طور مداوم بودیم، ادامه داد: کاهش زمان صدور پروانه و مجوز ساخت به تصویب کمسیون ماده پنج می‌رسد که با این اتفاق جریان ساخت و ساز رو به رشد خواهد بود.

قرار بر این است تا شهریور ماه تعداد صدور پروانه ساخت ساختمان در تهران به ٢١ هزار واحد برسد و با این اقدامات روند نزولی ساخت و ساز صعودی خواهد شد

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران اضافه کرد: قرار بر این است تا شهریور ماه تعداد صدور پروانه ساخت ساختمان در تهران به ٢١ هزار واحد برسد و با این اقدامات روند نزولی ساخت و ساز صعودی خواهد شد.

صارمی با بیان اینکه ١٨٠ هزار واحد مسکونی در تهران با تشکیل قرارگاه ساخت ساخته خواهد شد، اظهار داشت: کلنگ‌زنی سه هزار واحد امروز در منطقه ١٨ انجام می‌شود و قرار بر این است که در اراضی رها شده منطقه ١٩، حدود ۴٠ هزار واحد و در منطقه ١٨ تهران ۶٠ هزار واحد احداث شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با بیان اینکه محله الگوی سکونتی خواهیم داشت که اکباتان در مقابل آن هیچ خواهد بود، تصریح کرد: یک محله الگو در شهر تهران می سازیم که اکباتان پیش آن هیچ خواهد بود. باید همه کمک کنند تا حرکت رو به رشد ساخت و ساز مسکن تداوم داشته باشد.

سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای در شهرداری تهران بزودی راه اندازی می شود

صارمی همچنین از راه اندازی سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: سازمان اجاره‌داری حرفه‌ای در شهرداری تهران بزودی راه اندازی می شود.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه ۲۰۰۰ واحدی با مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران ساخته خواهد شد.

در فاز اول این پروژه ۸۰۰ واحد با زیربنای مفید ۶۵ هزار مترمربع، حجم سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی طی ۳۶ ماه ساخته خواهد شد. در فاز دوم ۱۲۰۰ واحد مسکونی با سرمایه گذاری ۲۰۰۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد. ۴۰ درصد از منابع مالی اجرای پروژه را شهرداری و ۶۰ درصد را بنیاد مسکن تامین خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۳٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha