۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
اعلام اسامی واجدان شرایط وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری

اعلام اسامی واجدان شرایط وام ضروری صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق خبر داد.

به گزارش بازار، محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است و بازنشستگان می‌توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

مرتضایی فرد افزود: ورثه پسر که در سه سال آینده از فهرست وظیفه بگیری حذف می‌شوند، وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و درخواست‌هایی که فرم رضایت نامه وراث آن‌ها در سامانه تایید نشده است، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از فهرست واجدین شرایط حذف شده اند.

وی گفت: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقیمانده بر اساس عواملی مانند مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند.

مرتضایی فرد افزود: از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت بندی در ۸ مرحله به حساب حقوقی این عزیزان واریز می‌شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha