۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
۱۲۲ هزار متقاضی برای طرح مسکن ملی در همدان نام نویسی کردند
سرپرست راه و شهرسازی همدان اعلام کرد:

۱۲۲ هزار متقاضی برای طرح مسکن ملی در همدان نام نویسی کردند

همدان - سرپرست راه و شهرسازی استان همدا گفت: ۱۲۲ هزار متقاضی برای طرح مسکن ملی در همدان نام نویسی کردند که از این تعداد ۸۹ هزار نفر واجد شرایط بودند و ۳۸ هزار و ۳۱۴ نفر تایید شدند.

به گزارش بازار؛ ایوب اسدالهی گفت: در راستای اجرای طرح نهضت مسکن سازی با حضور مسئولان استان پروژه ساخت مسکن یک هزار واحدی در همدان کلنگ زنی شد.

وی در حاشیه این مراسم گفت: ۱۲۲ هزار متقاضی برای طرح مسکن ملی در همدان نام نویسی کردند که از این تعداد ۸۹ هزار نفر واجد شرایط بودند و ۳۸ هزار و ۳۱۴ نفر تایید شدند.

ایوب اسدالهی گفت: بیش از یک هزار هکتار زمین تامین شده و دو هزار و ۴۷۷ نفر تخصیص طرح داشتند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان نیز در این مراسم بیان کرد: تکمیل این طرح هزار واحدی شهرک بهشتی در مدت سه سال به اتمام خواهد رسید.

مسعود رضایی درباره جزئیات این طرح گفت: این طرح ۱۱ هکتار است و در قالب ۳۳ بلوک اجرا خواهد شد که ۱۵ درصد مساحت کل زمین را در بر خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: ۱۸ درصد برای خدمات رفاهی و آموزشی و ۱۷ درصد این زمین برای آموزش، درمان و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

رضایی گفت: برای این طرح هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۳۵۰ میلیارد تومان آن مربوط به تسهیلات بانکی و ۶۵۰ میلیارد تومان آورده متقاضیان است.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha