۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
یک سیلوی گندم در استان همدان پلمب شد
در پی احتکار ؛

یک سیلوی گندم در استان همدان پلمب شد

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی همدان از کشف ۴۷۵ تن گندم احتکار شده در کبودراهنگ خبر داد و گفت: سیلوی متخلف پلمب شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ مرضیه یونسی از پلمب یک سیلو به دلیل احتکار ۴۷۵ تن گندم در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: اداره صمت کبودرآهنگ نسبت به احتکار ۴۷۵ تن گندم به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال در یکی از سیلوهای این شهرستان و پلمب آن سیلو، گزارش داد.

وی بیان کرد: یک سیلو نیز با عدم ثبت در سامانه جامع تجارت و سامانه سیپا ۲ اداره غله و خدمات بازرگانی، اقدام به فک پلمب غیر قانونی کرده و گندم‌ها را تخلیه و به انبار شخص دیگری منتقل کرده بود.

سرپرست تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: تعزیرات حکومتی شهرستان کبودراهنگ پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رای، با توجه به اینکه هیچ یک از دو انبار (خریدار و فروشنده)، ثبت سامانه نشده و اتهام احتکار هر دو متهم احراز شده بود، متهمان را در دو پرونده جداگانه علاوه برالزام به عرضه گندم به قیمت مصوب، به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی عنوان کرد: در خصوص فک پلمب غیر قانونی نیز قرار عدم صلاحیت به شایستگی و صلاحیت محاکم عمومی صادر و متهم به دادسرا معرفی شد.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha