۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
شهر آفتاب؛ میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم

شهر آفتاب؛ میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم (iFarm) در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش بازار، در این رویداد بین المللی مشارکت کنندگان در حوزه باغبانی، ساخت و تجهیز گلخانه، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات و پهپاد های کشاورزی، سامانه‌ های نوین آبیاری، نهاده‌ها (کود، سم و بذر)، گل و گیاهان زینتی و محصولات کشاورزی در فضایی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع حضور می‌یابند.

این نمایشگاه با رویکرد صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌ های ساخت داخل در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.

رایزنی، برنامه ریزی و هماهنگی با سفارت‌ها و کنسول گری‌ های جمهوری اسلامی ایران به ویژه در کشورهای عراق، قطر، عمان، امارات، کویت، روسیه، هلند، آلمان، ترکیه، چین، افغانستان و کشورهای حوزه اوراسیا برای دعوت از مقامات بلند پایه و هیات‌های تجاری، برگزاری میز تخصصی و جلسات B۲B بین مقامات بازدیدکننده، هیات‌های تجاری و شرکت کنندگان در نمایشگاه، برگزاری تورهای نمایشگاهی، بازدید از مجموعه‌های بزرگ صنعتی و برگزاری کارگاه‌ ها و استارت آپ‌ های آموزشی از جمله برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی آیفارم با همکاری و مشارکت انجمن ملی گلخانه سازان کشور و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و کمیته صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌شود.

شهر آفتاب؛ میزبان پنجمین نمایشگاه بین المللی آیفارم

کد خبر: ۱۶۳٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha