۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
 شهرک صنعتی اشراق زنجان به خط ریلی سراسری متصل می شود
رئیس صمت زنجان:

شهرک صنعتی اشراق زنجان به خط ریلی سراسری متصل می شود

زنجان- فغفوری، رئیس صمت زنجان از اتصال شهرک صنعتی اشراق زنجان به خط ریلی سراسری در شهریور امسال خبر داد و گفت: با این اقدام بسیاری از مشکلات حمل و نقل حل می شود.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار از اتصال شهرک صنعتی اشراق زنجان به خط ریلی سراسری در شهریور امسال خبر داد و گفت: بر اساس قول مدیر کل راه‌آهن و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اتصال شهرک صنعتی اشراق به خط ریل سراسری تا پایان شهریور، بعد از ۱۸ سال به نتیجه می رسد.

وی با بیان اینکه به محض اتصال شهرک صنعتی به راه آهن زنجان، این شهرک به راه آهن سراسری و حتی خارج از کشور نیز متصل می‌شود، ابراز داشت: ۹۶ درصد کارهای عمرانی مربوط به این طرح از سوی شرکت راه آهن شمالغرب و هم شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده و چهار درصد باقی مانده امور نیز مربوط به باراندازها بوده که در حال نهایی شدن است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: با اتصال شهرک صنعتی اشراق به خط ریلی، جهش و انقلابی در امور حمل و نقل شرکت‌هایی مانند راشا کاسپین، شرکت‌های اقماری ایران ترانسفو و سرجین بافت ایجاد می‌شود.

فغفوری با اشاره به اینکه با اتصال شهرک صنعتی اشراق به خط ریلی، بسیاری از مشکلات حمل و نقل به دلیل موقعیت شهرک صنعتی رفع می‌شود، ابراز کرد: با تحقق این طرح در شمال غرب زنجان که منطقه محروم و غیربرخورداری است اتفاق‌های اقتصادی خوبی رخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۶۳٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha