۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
اختصاص ۳۳ هزار میلیارد تومان برای رفع معضل بیکاری در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص ۳۳ هزار میلیارد تومان برای رفع معضل بیکاری در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از اختصاص ۳۳ هزار میلیارد تومان منابع برای رفع معضل بیکاری استان در سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم گفت: این استان از ۵۰ سال گذشته تاکنون با معضل بیکاری دست به گریبان است و همواره این رنج را به دوش می‌کشد، شخص رییس جمهور برای رفع بیکاری در استان دستوراتی صادر کرده و دولت هم برای این موضوع برنامه دارد.

وی افزود: دولت ۳۳ هزار میلیارد تومان منابع برای کرمانشاه شامل ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی، سه هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی و ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای فضای آموزشی اختصاص داده است که امیدواریم در بازه زمانی مشخص با بهره برداری از آنها علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار، توسعه استان هموار شود.

امیری مقدم تصریح کرد: برای مصوبات سفر حداقل سه ماه کارکارشناسی در لایه‌های مختلف مدیران استانی و کشوری انجام شد و هرآنچه می‌خواستیم دولت همراهی کرد و بحمدالله تصویب شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر معرفی خوب استان برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، گفت: هرکس کرمانشاه را بد معرفی کند دلسوز نیست و بیان کج سلیقه مسائل و مشکلات استان و تکرار مستمر و مکرر آن ملال آور و سبب فراری دادن سرمایه گذاران و فعالان بخش‌های مختلف از جمله فعالان اقتصادی است.

کد خبر: ۱۶۳٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha