۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان مرکزی اختصاص یافت
رئیس سازمان امور عشایری ایران:

۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان مرکزی اختصاص یافت

زرندیه - رئیس سازمان امور عشایری ایران با بیان اینکه ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان مرکزی اختصاص یافت، گفت: ۸۰ میلیارد تومان از این اعتبارات ویژه آبرسانی عشایری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس پاپی‌زاده بعد از ظهر آدینه در خلال سفر استانی هیئت دولت به استان مرکزی، ضمن بازدید از مناطق عشایری زرندیه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به عشایر استان مرکزی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان از این اعتبارات ویژه راه های عشایری خواهد بود تا شاهد تسهیل شرایط کوچ عشایر باشیم، افزود: ۸۰ میلیارد تومان نیز به مقوله آب رسانی عشایری استان مرکزی اختصاص خواهد یافت.

رئیس امور عشایری با بیان اینکه بهسازی سکونت گاه های عشایر از دیگر اقدامات و برنامه های دولت برای استان مرکزی است، بیان کرد: عشایر به واسطه نقش مهم در تولید لبنیات، گوشت، صنایع دستی و گردشگری و ... نقش مهمی در ارتقای اقتصادی هر منطقه دارند لذا دولت توجه به این قشر را در اولویت های خود قرار داده است.

پاپی زاده گفت: افزایش سهم عشایر در صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی یکی از برنامه های دولت در تحقق ارتقای نقش آفرینی عشایر است که در این زمینه ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و اعتقاد داریم این مهم گامی موثر برای حل مشکلات عشایر خواهد بود.

به گزارش بازار، استان مرکزی امروز میزبان بیست و نهمین سفر استانی هیئت دولت سیزدهم است.

کد خبر: ۱۶۳٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha