۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به پتروشیمی هلیلان
استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به پتروشیمی هلیلان

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به پتروشیمی هلیلان خبر داد و گفت: این طرح تا دو هفته آینده اجرایی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت طرح پتروشیمی هلیلان، برگزار شد، از آغاز عملیات اجرایی این پروژه ظرف دو ماه آینده خبر داد و افزود: در این راستا بانک ملت با دریافت مستندات و مدارک لازم ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح پتروشیمی هلیلان اعطا می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه شرایطی که بانک ملت برای پرداخت تسهیلات نیاز داشت و مدارکی که سرمایه گذار پتروشیمی برای دریافت تسهیلات ارایه می دهد طی دو هفته مقرر شد اقدامات لازم برای اعطای تسهیلات انجام شود.

استاندار ایلام در ارتباط با تغییر کاربری زمین پتروشیمی هلیلان گفت: در این زمینه صحبت هایی با نمایندگان جهاد کشاورزی و امور اراضی استان انجام شده و مقرر گردید که مساعدت های لازم در این راستا نیز انجام شود.

بهرام نیا از ایجاد پتروشیمی در هلیلان بعنوان یک محرک قوی در امر توسعه این منطقه یاد کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه مهم شاهد تحول خوبی در اشتغالزایی منطقه نیز خواهیم بود.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha