۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
بهترین روش های مهاجرت به کانادا برای کارآفرینان

بهترین روش های مهاجرت به کانادا برای کارآفرینان

اگر یک ایده تجاری معتبر، نوآورانه و مقیاس پذیر دارید و می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید، اما نمی‌دانید کدام روش مهاجرت مناسب شما است، مطالعه این مقاله از سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی را از دست ندهید.

به گزارش بازار، اگر یک ایده تجاری معتبر، نوآورانه و مقیاس پذیر دارید و می‌خواهید به کانادا مهاجرت کنید، اما نمی‌دانید کدام روش مهاجرت مناسب شما است، مطالعه این مقاله از سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی را از دست ندهید. در این مقاله ما سعی داریم با ارائه مطالب مفید در خصوص روند و روش‌های مهاجرت به کانادا برای کارآفرینان، ابهامات شما را در خصوص سوالات مربوط به این زمینه برطرف کنیم.

همچنین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی با ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای استارت‌آپ کانادا خواهد بود. شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاوره رایگان با سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی در ارتباط باشید.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ برنامه مهاجرتی برای افرادی که می‌خواهند به کانادا مهاجرت کنند، در دسترس است. آیا دوست دارید جزو کسانی باشید که این فرصت را دارند؟ اگر شما یک کارآفرین با یک ایده تجاری نوآورانه هستید، ممکن است واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ویزای استارت‌آپ باشید که در ادامه مقاله آن را بررسی کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.

برنامه ویزای استارت‌آپ کانادا

کانادا به دنبال کارآفرینان با استعدادی است که علاقه‌مند به راه‌اندازی مشاغلی هستند که ضمن ایجاد فرصت های شغلی برای ساکنان آن، به رشد اقتصادی کانادا کمک می‌کند. برنامه ویزای استارت آپ کانادا به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد که به منظور ایجاد یک بیزینس جدید به کانادا مهاجرت کنند. کارآفرینان مهاجر باید ثابت کنند که بیزینس آنها نوآورانه است، مشاغل جدیدی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند و می‌توانند در مقیاس جهانی رقابت کنند.

برای واجد شرایط بودن برنامه ویزای استارت آپ، شما باید:

  1. یک کسب و کار واجد شرایط داشته باشید:
  • شما باید حداقل ۱۰ درصد از حق رای مرتبط با تمام سهام شرکت را داشته باشید.
  • شما و سازمان منتخب، باید با هم حداقل ۵۰ درصد از حق رای مربوط به تمام سهام شرکت را داشته باشید.
  1. یک نامه پشتیبانی از یک سازمان منتخب داشته باشید:
  • شما باید ثابت کنید که از حمایت صندوق‌های سرمایه گذاری (designated Canadian venture capital fund)، گروه‌های سرمایه‌گذار انجل (فرشته) (designated Canadian angel investor group) یا موسسات شتاب‌دهنده کسب و کار (business incubator) برخوردار هستید.
  • برای انجام این کار، باید ایده کسب و کار خود را مطرح کنید و سازمان را متقاعد کنید که ایده شما ارزش حمایت را دارد.
  • همچنین پروسه ارائه ایده کسب و کار برای هر سازمان متفاوت است.
  • اگر طرح شما موفقیت آمیز باشد، نامه پشتیبانی از سازمان مورد نظر دریافت خواهید کرد که باید در درخواست ویزای استارت‌آپ شما گنجانده شود.

سازمان‌های منتخب کانادا، گروه‌های تجاری هستند که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای حمایت از استارت‌آپ‌ها از طریق برنامه ویزای استارت‌آپ انتخاب شده‌اند. هر سازمانی به طور مستقل تصمیم می‌گیرد که کدام پیشنهاد تجاری را بررسی کند و معیارهای مشخص خود را برای ارزیابی آن دارد.

شهروندی کانادا

  1. الزامات مربوط به دانش زبان را برآورده کنید.

باید در یک آزمون زبان از یک آژانس تایید شده، شرکت کنید و ثابت کنید که حداقل سطح معیار زبان کانادایی (CLB) ۵ را در زبان انگلیسی یا فرانسوی و برای مهارت‌های مکالمه، خواندن، شنیدن و نوشتن دارید.

  1. قبل از کسب درآمد از کسب و کار خود، پول کافی برای اقامت و زندگی در کانادا را داشته باشید.
  • پس از ورود به کانادا باید ثابت کنید که برای حمایت از خود و سایر وابستگان خود، پول کافی دارید. مقدار مورد نیاز، بستگی به تعداد اعضای خانواده شما دارد. (تقریباً ۱۳، ۰۰۰ دلار کانادا برای یک فرد مجرد + ۳، ۲۰۰ دلار کانادا به ازای هر عضو خانواده).

به طور کلی برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارت آپ، شما نیازی به سرمایه گذاری با پول خود ندارید. حداقل سرمایه‌ مورد نیاز از صندوق‌های سرمایه گذاری ۲۰۰، ۰۰۰ دلار و از گروه‌های سرمایه‌گذار انجل (فرشته) ۷۵، ۰۰۰ دلار است.

سرمایه گذاری در کانادا

ویزای استارتاپ کانادا با هدف رقابتی‌تر بودن کانادا در حوزه جذب استارتاپ ها راه اندازی شده است و نگاه کانادا به آینده این ویزا بسیار روشن است. استارت‌آپ به حداقل سرمایه اولیه نیاز ندارد و متقاضیان می‌توانند در هر نقطه از کانادا زندگی کنند. علاوه بر این، اگر بیزینس شما با شکست مواجه شود، بر وضعیت اقامت دائم شما تأثیری نمی‌گذارد.

شایان ذکر است که طرح‌های بسیار زیادی توسط گروه‌های سرمایه گذار مشاهده و بررسی می‌شوند، و طرح تجاری (بیزینس پلن) شما باید شاخص باشد که بتواند نامه حمایت مالی را دریافت کند. همچنین هر یک از سازمان‌ها و گروه‌های سرمایه‌گذار برای حمایت مالی و سرمایه‌گذاری بر روی یک طرح تجاری مبتکر، شرایط خاص خود را دارند. در پیمودن این مسیر و برای اینکه بتوانید به اهداف خود دست یابید، بهتر است از مشاوره تخصصی سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی استفاده کنید.

درباره سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی (venusiraji.ca) به مدیریت خانم ونوس ایرجی، یک تیم مهاجرتی با تخصص، دانش و تجربه بالا در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان است که تجربه موفق انجام صدها پرونده مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

خانم ونوس ایرجی، مدیر این سازمان، دارای مدرک رسمی مشاوره مهاجرت تحصیلی کانادا و دارای ۱۵ سال سابقه مدیریت در شرکت‌های بین‌المللی در ایران و همچنین ۱۰ سال سابقه مدیریت شرکت‌های مهاجرتی در کانادا هستند.

رسالت اولیه سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی ارایه خدمات و یاری رسانی به متقاضیان از سراسر دنیا بوده تا به عالی ترین خدمات مشاوره دسترسی داشته باشند.

هدف ما در سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی ارائه بهترین گزینه‌ها و روش‌های مهاجرتی مناسب برای متقاضیان محترم بوده که با مشاوره درست با کمک شما عزیزان از بین گزینه‌ها، مناسب‌ترین برنامه و روش مهاجرتی را انتخاب و بتوانیم متقاضیان محترم را در فرایند پیچیده مهاجرت که پیش روی آنهاست یاری نماییم.

سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی آماده ارائه مشاوره آموزشی و مهاجرتی به شما عزیزان است تا مسیر را برای شما هموارتر نماید. شما می‌توانید با مشاوران سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی تماس حاصل نمایید و یا با پر کردن فرم مشاوره رایگان از خدمات مجموعه ما بهره‌مند شوید.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha