۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار طرح‌های محرومیت زدایی برای هر استان مجزا
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد

تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار طرح‌های محرومیت زدایی برای هر استان مجزا

نماینده مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت روستایی به بنیاد مسکن هر استان از محل بودجه‌ محرومیت زدایی در بودجه کل کشور خبر داد.

به گزارش بازار، احمد جباری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه عمومی کل کشور یک منبع اعتباری به میزان ۳۴۱۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی وجود دارد. در مجلس شورای اسلامی و به ویژه در کمیسیون عمران با توجه به اشرافی که به مسائل و مشکلات زیرساختی در روستاها وجود دارد تصمیم گیری شد این اعتبار به طور مساوی در اختیار بنیاد مسکن استان‌ها قرار گیرد.

تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار طرح‌های محرومیت زدایی برای هر استان مجزاجباری افزود: بنیاد مسکن هر استان ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های زیرساختی و عمران و آبادانی مناطق روستایی دریافت خواهد کرد.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این تصمیم مجلس، دست بنیاد مسکن استان‌ها باز می‌شود و می‌توانند طرح بازنگری بسیاری از روستاها را انجام دهند. همچنین با تزریق اعتبار به دهیاری‌ها، روند آسفالت معابر با تخصیص قیر رایگان نیز سرعت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: اجرا نشدن طرح بازنگری، مشکلاتی درخصوص واگذاری زمین به جوانان و طرح‌های هادی ایجاد کرده بود که با این تخصیص اعتبار انتظار می‌رود مشکلات این حوزه رفع شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha