۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۰
تخصیص سهمیه ارزی برای اعضای تعاونی‌های مرزنشینان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تخصیص سهمیه ارزی برای اعضای تعاونی‌های مرزنشینان بوشهر

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر از تخصیص سهمیه ارزی برای اعضای تعاونی‌های مرزنشینان در استان بوشهر خبر داد.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای حمایت از تعاونی‌های مرزنشینان اقدامات موثری انجام داده و اکنون در آستانه حضور مجدد این تعاونی‌ها در عرصه واردات کالا هستیم.

وی افزود: تخصیص سهمیه ارزی برای تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر با موفقیت مورد پذیرش قرار گرفته و هر کدام از اعضای تعاونی‌های مرزنشینان استان برای واردات کالا، ۱۵۰ دلار سهمیه دارند.

مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: سامانه جدید یکپارچه مرزنشینان استان بوشهر راه‌اندازی شده و این مهم موجبات تسهیل در امور واردات کالاهای اساسی می‌شود.

صفوی از عضویت ۵۱۵ هزار نفر از استان بوشهر در تعاونی مرزنشینان خبر داد و تصریح کرد: در واقع ۴۰ درصد جمعیت استان بوشهر عضو تعاونی‌های مرزنشینان هستند که یک‌ آمار خوب است.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم اعتقاد زیادی به تعاونی‌های مرزنشینان دارد و تسهیلات ارزی مناسبی برای واردات کالاهای اساسی با قیمت مناسب برای مردم مرزنشین تخصیص داده و این تسهیلات روز به روز بیشتر می‌شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha