۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
اخذ مجوز صادرات مرکبات
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اخذ مجوز صادرات مرکبات

ساری- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس از اخذ مجوز صادرات مرکبات برای سال جاری خبر داد و گفت: می توانیم به سمت صادرات در حوزه آسیا برویم.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دریافت مجوز صادرات مرکبات گفت: با دریافت این مجوز می توان به سمت صادرات مرکبات به اوراسیا پیش رویم و از ظرفیت های این حوزه استفاده کنیم.

وی با اظهار این که در حوزه صادرات و مجوز کسب وکار باید بورکراسی های اداری شکسته شود، افزود: برای حوزه تولید باید بازنگری داشته باشیم و مسائل زیست محیطی شهرک های صنعتی را رفع کنیم.

سعادتی خواستار ایجاد ستاد تسهیل شهرستان در حوزه تولید شد و گفت: در زمینه تسهیلات، مالیات، مواد اولیه و تولید باید حمایت های لازم را به عمل آوریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کارخانه به کارخانه دنبال تولیدکنندگان برویم، گفت: مدیریانی که در حوزه تولید کوتاهی و سنگ اندازی می کنند باید جابجا شوند.

وی بر ضرورت ساماندهی سهام عدالت تاکید کرد و گفت: طرح جامعی برای انتخابات و مجامع سهام عدالت در دست تدوین است و ظرف یکماه آینده طرح جدیدی برای نحوه اداره سهام عدالت با همیاری مجلس و سایر نهادها تدوین می شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha