۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
مشکلات ۳۰ بنگاه اقتصادی استان بوشهر بررسی شد| تسهیلات بانکی و ثبات بازار مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

مشکلات ۳۰ بنگاه اقتصادی استان بوشهر بررسی شد| تسهیلات بانکی و ثبات بازار مهم‌ترین دغدغه تولیدکنندگان

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر با اشاره به بررسی مشکلات ۳۰ بنگاه اقتصادی استان بوشهر از پرداخت تسهیلات بانکی و ثبات بازار مصرف به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان نام برد.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سالی که به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است همه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در پایان سال شاهد تحقق واقعی شعار باشیم و اشتغال مد نظر ایجاد شود.

وی افزود: رونق تولید و رفع مشکلات واحدها وبنگاه ‌های تولیدی و صنعتی و اقتصادی استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز مشکلات و دغدغه های ۳۰ بنگاه اقتصادی و واحد صنعتی بررسی و دستورات لازم برای مرتفع شدن مشکلات آنها صادر شد.

صفوی بیان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی و ثبات بازار مصرف مهم‌ترین دغدغه واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر است و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان نیز در حوزه تولید و صنعت مورد حمایت جدی اداره کل صمت قرار دارند و انتظار داریم تعداد زیادی شغل جدید از این حوزه ایجاد شود.

کد خبر: ۱۶۳٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha