۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
تجمع مقابل بانک مسکن| تاخیر ۴ ساله شرکت سرمایه گذاری مسکن در واگذاری واحدهای پروژه المپیک
«بازار» گزارش می دهد

تجمع مقابل بانک مسکن| تاخیر ۴ ساله شرکت سرمایه گذاری مسکن در واگذاری واحدهای پروژه المپیک

متقاضیان مسکن پروژه المپیک (برج B) با تجمع مقابل بانک مسکن نسبت به تاخیر در واگذاری واحدهای مسکونی توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن و درخواست مجدد واریزی خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: برخی از متقاضیان و پیش خریداران واحدهای مسکونی در پروژه پردیس المپیک (در منطقه ۲۲ ) نسبت به خلف وعده و تاخیر در واگذاری واحدهای مسکونی مقابل ساختمان مرکزی بانک مسکن تجمع کردند.

این معترضان به مسیر ساخت و ساز از سوی شرکت سرمایه گذاری مسکن معتقد بودند که این پروژه باید ۳ یا ۴ سال پیش به اتمام می رسید اما مشخص نیست چرا برج A آن تحویل شده و همچنان از واگذاری واحدهای مسکونی برج B خبری نیست؟

یک سری از خریداران برج B مقابل ساختمان مرکزی بانک مسکن تجمع و نسبت به تاخیر در واگذاری این واحدها به مدیران بانک مسکن معترض شدند

یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار خبرگزاری «بازار» گفت: یک سری از خریداران برج B مقابل ساختمان مرکزی بانک مسکن تجمع و نسبت به تاخیر در واگذاری این واحدها به مدیران بانک مسکن معترض شدند.

این پروژه در منطقه ۲۲ به نام پروژه پردیس المپیک شناخته می شود و سازنده آن شرکت سرمایه گذاری مسکن است و متاسفانه با گذشت زمان و گران شدن مسکن به نظر می رسد مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن قصد دارند از متقاضیان طلب پول بیشتری برای تحویل واحدها داشته باشند

او ادامه داد: این پروژه در منطقه ۲۲ به نام پروژه پردیس المپیک شناخته می شود و سازنده آن شرکت سرمایه گذاری مسکن است و متاسفانه با گذشت زمان و گران شدن مسکن به نظر می رسد مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن قصد دارند از متقاضیان طلب پول بیشتری برای تحویل واحدها داشته باشند.

این مقام آگاه ادامه داد: از زمان ثبت نام قیمت مسکن مدام در حال افزایش بوده است و اگر این واحدهای مسکونی که با قیمت های ثابتی هم به فروش نرفته است و مطمئنا قیمت ها متغییر خواهد بود اگر به متقاضیان واگذار نشود مشکلات زیادی برای آنها در پی خواهد داشت.

به نظر می رسد تاخیر در تحویل پروژه های مسکونی به یک عادت تبدیل شده و حالا این بار این تاخیر که به علت گرانی مسکن در چند سال گذشته بوده است، گریبان بانک تخصصی مسکن را گرفته است.

کد خبر: ۱۶۲٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha