۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
دخالت وزارت صمت در انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی آسیب زاست
نماینده مردم مهاباد در مجلس:

دخالت وزارت صمت در انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی آسیب زاست

نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به دخالت وزارت صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی به توسعه و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در مناطق محروم آسیب می‌زند.

به گزارش بازار، جلال محمودزاده در خصوص دخالت وزارت صمت در انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، گفت: با توجه به که ۷۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان که زیرمجموعه این اتحادیه هستند و رهبر معظم انقلاب سال جاری را به نام سال تولید و اشتغال دانش بنیان نامگذاری کردند، لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط برگزاری انتخابات این اتحادیه را فراهم کند تا شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صنعت باید کسب و کارهای دانش بنیان را توسعه دهد و امکانات لازم برای ورود به بازار را برای آن‌ها فراهم کند.

وی در ادامه اظهار کرد: لازمه توسعه شرکت‌های دانش بنیان برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی است، وزارت صمت با برگزاری انتخابات به موقع می‌تواند به فعالیت کسب و کارهای مجازی سامان بخشد.

محمودزاده یادآور شد: یکی از مشکلات امروز کشور ما این است که شرکت‌های دانش بنیان امکان توسعه فعالیت‌های خود را در مناطق محروم و شهرستان‌ها ندارند لذا در مناطق محروم و کوچک نتوانستیم از ظرفیت این شرکت‌ها برای افزایش توسعه و اشتغال استفاده کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دخالت در برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی و یا ممانعت از برگزاری انتخابات قطعا مانع توسعه کسب و کارهای فعال دانش بنیان یا توسعه فعالیت این کسب و کارها در مناطق محروم و کم برخوردار می‌شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha