۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۲۰ میلیون ایرانی چشم انتظار ساماندهی سهام عدالت هستند
در گفتگو با بازار؛

۲۰ میلیون ایرانی چشم انتظار ساماندهی سهام عدالت هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: ۲۰ میلیون نفر در کشور چشم انتظار ساماندهی و تعیین تکلیف سهام عدالت هستند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد حدود ۱۲ میلیون ریال سود و مابقی افراد بین ۴۷۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان سود سهام عدالت دریافت کردند، افزود: امیدواریم در سال جاری میزان سود افزایش یاید.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای ساماندهی و تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر چشم انتظار ساماندهی و تعیین تکلیف هستند و دولت عزم جدی در این زمینه دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت با اظهار اینکه کمیسیون سهام عدالت مجلس خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب در زمینه سهام عدالت است، گفت: تعیین تکلیف جاماندگان از جمله اهداف این کمیسیون است زیرا حدود ۴۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت نگرفتند که باید از این میزان ۲۰ میلیون نفر ساماندهی شوند.

توکلی گفت: در حال حاضر هیچ سامانه ای برای ثبت نامه جاماندگان سهام عدالت معرفی نشده است و نیازی نیست که مشمول و یا جاماندگان وارد درگاه و یاسامانه ای شوند.

توکلی با اشاره به تشکیل کارگروه جاماندگان سهام عدالت گفت: بنا داریم به معنای واقعی افراد نیازمند را برای عضویت در سهام عدالت شناسایی کنیم.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha