۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کمک ۴ میلیارد تومانی از سوی بنیاد مستضعفان به استان کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد:

کمک ۴ میلیارد تومانی از سوی بنیاد مستضعفان به استان کرمانشاه

کرمانشاه - استاندار کرمانشاه گفت: بنیاد مستضعفان در مسئله مقابله با کرونا نزدیک به چهار میلیارد تومان کمک را به استان ابلاغ کرده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند ضمن تقدیر از رئیس بنیاد مستضعفان کشور در کمک به بحث کولبران، اظهار داشت: در مسئله مقابله با کرونا نیز تا کنون بنیاد مستضعفان نزدیک به چهار میلیارد تومان کمک را به استان کرمانشاه ابلاغ کرده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه حدود ۵۰۰ مغازه و کارگاه در صنوف مختلف داریم که سه ماه اجاره آنها با معدل دو میلیون تومان، عقب افتاده است لذا از بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقاضا داریم به هر میزان که در توان دارند پرداخت بخشی از این اجاره بها را تقبل کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین پیگیری برای تهیه سه هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم را از اولویت‌ها دانست و گفت: نهادهایی که می‌توانند در این خصوص کمک کنند حتماً وارد عمل شوند چرا که در این شرایط یکی از ضروریات برای تحصیل دانش آموزان است.

بازوند شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا را یکی دیگر از اولویت‌ها اعلام کرد و تاکید داشت: لازم است یک سامانه در استان راه اندازی شود تا در پرداخت کمک‌ها موازی کاری صورت نگیرد.

وی گفت: تا کنون در استان کرمانشاه اقدامات شایسته ای در راستای مقابله با بیماری کرونا شکل گرفته که ضروری است گزارش این اقدامات برای بازتاب به مسئولان کشوری به صورت دقیق تهیه شود.

کد خبر: ۱۶٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha