۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
شرکت هواپیمایی آتا پروازهای تهران -بیرجند را لغو کرد
قصه مکرر کنسلی پروازها؛

شرکت هواپیمایی آتا پروازهای تهران -بیرجند را لغو کرد

بیرجند-مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی آتا پروازهای تهران -بیرجند را لغو کرده است، گفت: برای بازگشت مجدد پروازها در هفته آینده مشغول رایزنی هستیم.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: متأسفانه پرواز بیرجند به تهران روز دوشنبه ۲۶ مردادماه شرکت هواپیمایی پارس ایران و آتا در مسیر تهران- بیرجند- تهران باطل و کنسل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی پارس ایر علت کنسل کردن پرواز را کمبود مسافر در روز تعطیلی و ... عنوان کرده است، بیان‌کرد: اما این موضوع که واقعا کمبود مسافر وجود داشته است یا خیر باید مورد بررسی قرار بگیرد.

طهماسبی ادامه‌داد: شرکت هواپیمایی آتا نیز فعلا تمام پروازهای هفته خود را کنسل کرده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم برای هفته آینده چه برنامه‌ای تدارک خواهند دید.

وی با بیان اینکه البته ما رایزنی کرده‌ایم که ان شاءالله این مشکلات به زودی رفع شود، افزود: در نهایت امیدواریم هر آنچه رخ دهد به نفع مردم و وضعیت زیرساخت های حمل و نقل در استان باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسانجنوبی با تأکید بر اینکه امیدواریم با رایزنی‌های ما پروازهای شرکت هواپیمایی آتا مجدد از دوشنبه هفته آینده برقرار شود، گفت: بسیاری از مردم خراسان جنوبی برای درمان بیماری و کارهای بسیار ضروری از پروازهای تهران و مشهد استفاده می‌کنند و از این جهت کنسلی و باطل شدن این پروازها مشکلات جدی برای آنان به وجود می‌آورد.

کد خبر: ۱۶۲٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha