۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
امنیت غذایی از مهمترین مؤلفه‌های پایداری امنیت است
رئیس سازمان امور اراضی کشور:

امنیت غذایی از مهمترین مؤلفه‌های پایداری امنیت است

نیازی، رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: امنیت غذایی از مهمترین مؤلفه‌های پایداری امنیت است.

به گزارش بازار، صفدر نیازی رئیس سازمان امور اراضی کشور در آیین معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی گفت: در بحث امنیت، دو موضوع وجود دارد نخست امنیت آنی یعنی مقابلۀ فوری با نیروی مهاجم و دیگری امنیت پایدار که یکی از مهمترین مولفه‌های آن، امنیت غذایی است که اهمیت فراوانی دارد.
امنیت غذایی از مهمترین مؤلفه‌های پایداری امنیت است

صفدر نیازی افزود: معضلات فراوانی بخصوص تغییر کاربری‌های گسترده به‌ویژه در شمال کشور در این حوزه وجود دارد.

معصوم‌بیگی فرمانده پلیس پیشگیری فراجا گفت: در میان ماموریت‌هایی که برعهده یگان حفاظت اراضی است پیشگیری از جرم، اهمیت بیشتری دارد و باید نقش آن پررنگ‌تر شود تا هزینه‌هایی که برخورد با پدیده زمین خواری بر جامعه تحمیل می‌کند، پایین بیاید.

براساس این گزارش، سرهنگ اکبر امینی فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور هم در سخنانی، بهره‌گیری از فناوری‌های روز، هوشمندسازی، برون‌سپاری برخی فعالیت‌ها، چابک‌سازی یگان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروها، تقویت واحدهای استانی و شهرستانی همانند بازوی اجرایی سازمان اراضی را از برنامه‌های آینده یگان حفاظت سازمان اعلام کرد.

امینی در ادامه افزود: حضور فعال در فضای سایبری، ساخت برنامه‌های آموزشی تلویزیونی، تهیه برنامه های تلفن همراه مورد نیاز، سهم‌خواهی از شوراها و دهیاری‌ها و دیگر دستگاه‌های ذیربط در حوزه مدیریت اراضی کشاورزی و پاسخگویی در قبال وظایفی که دارند از دیگر برنامه‌های یگان در دورۀ جدید خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۲٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha