۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
تشکیل خانه خلاق و نوآوری اروند با موضوع گردشگری و صنایع دستی
مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک خبر داد؛

تشکیل خانه خلاق و نوآوری اروند با موضوع گردشگری و صنایع دستی

آبادان- سردارلو، مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک از تشکیل خانه خلاق و نوآوری اروند با موضوع گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

حسام سردارلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته در صدد بودیم تا بتوانیم مجوز خانه خلاق و نوآوری اروند را برای کسب و کارهایی که در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستند کسب کنیم.

وی با بیان اینکه این مجوز از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اروندتک داده شد، افزود: در کنار این مجوز حمایت‌های خود را از کسب و کارهایی که در حال راه‌اندازی هستند اعم از گردشگری و صنایع دستی و همچنین گیاهان دارویی اعلام می‌کنیم و بنا داریم این حوزه‌ها را به صورت مشترک با بخش‌های دیگر آغاز کنیم.

مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک ادامه داد: می‌خواهیم این کسب و کارها را توسعه بدهیم و همچنین سرمایه‌گذاری و حمایت کنیم و بتوانیم قسمت‌هایی از مجموعه‌هایی که خارج از منطقه بوده و سرمایه‌گذار هستند را وارد منطقه کنیم؛ به ویژه در زمینه گردشگری و بوم گردی منطقه در حال برنامه‌ریزی هستیم.

سردارلو تاکید کرد: به عنوان بازوی اجرایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این منطقه انتخاب شدیم تا بتوانیم در خصوص کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند سرمایه‌گذاری کنیم و حمایت مالی از این کسب و کارها را انجام دهیم.

وی توضیح داد: به عنوان تنها مبادی صنایع خلاق در منطقه و دیگر مناطق آزاد کشور انتخاب شدیم و به شرکت‌هایی که به ما مراجعه می‌کنند و رشد پیدا می‌کنند مجوز شرکت‌های خلاق یا دانش بنیان نوع ۳ را اعطا خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۶۲٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha