۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
افزایش ۱۳ درصدی درآمد اخابر بدون تغییر تعرفه
بازار خبر داد؛

افزایش ۱۳ درصدی درآمد اخابر بدون تغییر تعرفه

اخابر در سال۱۴۰۰ توانست رشد ۱۳درصدی را در درآمد کل به ثبت برساند در حالی که تعرفه ها هیچگونه تغییری نداشته اند.

بازار؛ گروه بورس: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران اعلام شد که شرکت در سال۱۴۰۰ توانست رشد ۱۳درصدی را در درآمد کل به ثبت برساند که در نتیجه بهینه سازی ساختار هزینه و درآمد سرویس های پایه شرکت مانند آدرس های اینترنتی و دیتای تجاری همچنین متنوع سازی جریان های درآمدی صرفاً از خدمات پایه به خدمات ارزش افزوده و دیجیتال بوده است.

یکی از مهمترین برنامه های اخابر در سال ۱۴۰۱، اصلاح ساختار مالی و طرح افزایش سرمایه است. تنوع محصولات و روند افزایش درآمد زایی در دستور کار مخابرات ایران قرار دارد. ارتقاء ارزش سهام و مدیریت ویژه اخابر در بازار سرمایه به عنوان یکی از اولویت ها به شمار می رود. اصلاح تعرفه خدمات ثابت در دستور کار است. توسعه ۱۱۸ تجاری با خدمات نوین در سال جاری به اجرا گذاشته می شود.

اهم دستاوردهای شرکت ارتباطات سیار شامل بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک تلفن همراه و کسب سهم بازار درآمدی بیش از ۵۷ درصد و رشد ۴۰ درصدی ترافیک روزانه دیتا و جذب بیش از ۵ میلیون مشترک دائمی و اعتباری توسط همراه اول طی سال گذشته و ارائه ۳ میلیون خدمت ماهیانه در نقاط حضوری شبکه فروش و خدمات و رشد ۲۴ برابری پهنای باند سرویس های داخل دیتاسنتر همراه اول است.

افزایش ۴ برابری جریان‌های درآمدی و توسعه زیرساختهای شبکه و پلتفرم‌های فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات جدید ارزش افزوده و ایجاد جریان درآمدی جدید در حوزه ارزش افزوده مالی در قالب قرارداد با شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و توسعه سکوهای نرم‌افزاری مورد نیاز شرکت مخابرات ایران از مهمترین دستاوردهای شرکت های تابعه خوانده شد. ‌

همچنین تعداد سویچ های مخابراتی این شرکت به ۹۵۷۰ عدد رسید. اخابر بالاترین امنیت شبکه اختصاصی را به شرکت هایی همچون بانک ها ارائه می دهد.

کد خبر: ۱۶۲٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha