۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
طرح دارو یار درآمد نماد دسانکو را ۲۰ درصد افزایش می دهد
بازار خبر داد؛

طرح دارو یار درآمد نماد دسانکو را ۲۰ درصد افزایش می دهد

پیرو اجرای طرح دارو و افزایش قیمت برخی از محصولات شرکت سبحان آنکولوژی با نماد دسانکو برآورد می گردد مبلغ فروش پیش بینی شده سال مالی ۱۴۰۱ به میزان ۲۰ درصد ‌افزایش یابد.

بازار؛ گروه بورس: پیرو اجرای طرح دارو یار توسط سازمان غذا و دارو و افزایش قیمت برخی از محصولات شرکت سبحان آنکولوژی با نماد دسانکو برآورد می گردد مبلغ فروش پیش بینی شده سال مالی ۱۴۰۱ به میزان ۲۰ درصد ‌افزایش یابد. همچنین این شرکت داروسازی وابسته به گروه دارویی برکت موفق به دریافت پروانه ثبت ساخت ۴ دوز داروی جدید از سازمان غذا و دارو شده و ثبت فرآورده کپسول پمالیدوماید با نام غیراختصاصی کپسول پومالیدوماید به نام شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی انجام شده. این پروانه تا تاریخ ۷ تیر ۱۳۰۴ مشروط به رعایت ضوابط و مقررات اداره کل نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر معتبر است.

همچنین به تازگی شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، در مناقصه بین المللی به شماره ۲۰۲۲-۳-MED صادرات دارو به کشور عراق جمعا به مبلغ ۱.۰۳۹.۴۴۵.۵۵۰ دینار برنده شده که با نرخ روز ارز نیمایی معادل مبلغ ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و شرکت در مناقصه به دلیل شرایط رقابتی در سامانه کدال منتشر نکرده بود.

کد خبر: ۱۶۲٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha