لنوو تب P۱۱؛ گزینه مناسب وب گردی و کارهای روزمره
تازه های فناوری؛

لنوو تب P۱۱؛ گزینه مناسب وب گردی و کارهای روزمره

تبلت جدید لنوو تب P۱۱ از امکانات جذابی همچون صفحه نمایش و اسپیکرهای با کیفیت به همراه کیبورد جداگانه مجهز بوده که آن را به ابزاری مناسب برای انجام امور روزمره شما تبدیل می کند.

به گزارش بازار، استفاده از تبلت های اندرویدی طی سال های گذشته تا حد چشمگیری افزایش یافته و دلیل اصلی آن، امکان بهره برداری از سیستم عاملی سبک مانند اندروید و قابلیت های آن است که با وارد کردن اکانت گوگول خود، می توانید هر آنچه روی گوشی هوشمند اندرویدی خود دارید را روی تبلت نیز داشته باشید.

اما یکی از تحولات شکل گرفته پیرامون تبلت ها، قابلیت اتصال کیبورد و ماوس به آنها بوده که این تبلت های اندرویدی را به گزینه ای مناسب برای انجام برخی امور کاری و اداری مانند ارائه فایل های پرزنتیشن یا وب گردی در جلسات اداری به منظور ارائه اطلاعات به حضار بدل کرده است.

در کنار تمامی این امکانات، امکان حمل یک تبلت اندرویدی کیبورد دار بسیار ساده تر از حمل لپ تاپ های ویندوزی با مصرف باتری بالا بوده و همین موضوع، از جمله عوامل تاثیرگذار بر افزایش میزان محبوبیت این دست از تبلت ها شده است.

لنوو تب P۱۱؛ گزینه مناسب وب گردی و کارهای روزمره

شرکت چینی لنوو نیز از جمله شرکت های پیرو در تولید تبلت های ویندوزی و اندرویدی کیبورد دار طی سال های اخیر بوده و توانسته جای خوبی برای خود در بخش تولید این دست تبلت ها باز کند.

تبلت جدید تولید این شرکت به نام «تب ۱۱P» نیز به تازگی روانه بازار شده که از امکانات قابل توجهی برای علاقمندان به این دست تبلت ها فراهم آورده است.

این تبلت علاوه بر دارا بودن یک کیبورد نرم و راحت، به اسپیکرهای قدرتمند و صفحه نمایش با رزولوشن بالا مجهز بوده که می تواند ابزاری مناسب برای وب گردی و تماشای فیلم محسوب شود.

ابعاد این تبلت، ۲۵۸.۴ x ۱۶۳ x ۷.۵ میلی متر و وزن آن نیز ۴۹۰ گرم اعلام شده است. نکته قابل توجه دیگر این تبلت، امکان شارژ جداگانه کیبورد است که از طریق بلوتوث و جدا از تبلت می تواند کار کند.

P۱۱ همچنین قابلیت نصب کارت حافظه میکرو و سیم کارت را نیز داشته که آن را به ابزاری مناسب برای ویدئو کنفرانس های شما تبدیل می کند.

پردازشگر این تبلت نیز اسنپ دراگون ۶۶۲ بوده که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، آن را به گزینه ای مناسب برای انجام امور روزمره تبدیل می کند.

کد خبر: ۱۶۲٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha