۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
نگاه ویژه به کاهش قوانین دست و پاگیر در اسناد توسعه ای آذربایجان غربی
معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

نگاه ویژه به کاهش قوانین دست و پاگیر در اسناد توسعه ای آذربایجان غربی

ارومیه - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در اسناد توسعه ای استان، نگاه ویژه ای به کاهش قوانین دست و پاگیر برای جذب سرمایه گذار شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، بهنام شهدی ظهر امروز در دومین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه ظرفیت های خاص استان متفاوت از سایر نقاط کشور برای سرمایه گذاری است، افزود: برای بهره مندی درست از ظرفیت های سرمایه گذاری استان باید فضای کسب و کار را با حذف قوانین دست و پا گیر که بعضا برگرفته از سلیقه های شخصی است، فراهم کرد.

وی تصریح کرد: توجه به دولت الکترونیک و حذف واسطه و تفکرات سنتی به روند جذب سرمایه گذاری کمک می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز قوانین دست و پاگیر و بروکراسی اداری از موانع اصلی عدم تحقق جهش تولید است و در این راستا برای دستیابی به بهبود فضای کسب و کار مساعد، کاهش این قوانین در دستور کار قرار دارد.

شهدی ادامه داد: در اسناد توسعه ای استان نگاه ویژه ای به کاهش قوانین دست و پاگیر شده و دستگاه های متولی در قبال این امر مسئول هستند.

در این جلسه علاوه بر رصد وضعیت سرمایه گذاری در استان، موانع و مشکلات سرمایه گذاری خارجی در یکی از واحدهای تولید نیروگاه خورشیدی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha