۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
بزرگ‌ترین واحد تولید کاغذ با روکش پلی اتیلن در کشور افتتاح می‌شود
مدیر عامل صنایع تبدیلی نگین سبز پایدار خبر داد

بزرگ‌ترین واحد تولید کاغذ با روکش پلی اتیلن در کشور افتتاح می‌شود

شرکت صنایع تبدیلی نگین سبز پایدار در شهرک صنعتی شهریاری زنجان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار راه‌اندازی می‌شود در حالی که بخشی مهمی از نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

مهدی باقر چوپانی مدیر عامل صنایع تبدیلی نگین سبز پایدار در گفت‌ و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت صنایع تبدیلی نگین سبز پایدار در شهرک صنعتی شهریاری زنجان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: عملیات ساخت این پروژه آغاز شده و امیدواریم این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل صنایع تبدیلی نگین سبز پایدار با اشاره به اینکه این کارخانه با هدف تولید انواع کاغذ با روکش پلی اتیلن برای مصارف ظروف یکبار مصرف کاغذی فعالیت خواهد کرد، افزود: این پروژه در اسفند ماه سال گذشته کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه بخش مهمی از نیاز کشور را تأمین خواهد کرد، ابراز کرد: شرکت هایی که در داخل کشور در این زمینه فعالیت دارند غالباً به‌شکل کارگاهی هستند. به لطف خدا قرار است مجموعه نگین سبز پایدار بعد از افتتاح، بزرگ‌ترین مجموعه کشور در تولید این محصولات شود که قطعاً سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

چوپانی تأکید کرد: تولیدات نگین سبز پایدار سبب جلوگیری از خروج ارز از کشور و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده اقتصادی در کشور خواهد شد.

وی اشتغالزایی این شرکت را با راه‌اندازی فاز نخست آن معادل ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: با تکمیل فاز ۲ این مجموعه برای بیش از ۸۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل صنایع تبدیلی نگین سبز پایدار به تعامل مناسب دستگاه های دولتی برای تامین انرژی در مجموعه اشاره کرد و گفت: تعامل بسیار خوبی با شرکت شهرک‌ های صنعتی و اداره کل صمت استان داریم. خوشبختانه خط انتقال تامین گاز انجام شده و در خصوص تامین برق هم همکاری‌ها توسط دستگاه های متولی در حال انجام است.

وی از خریداری ماشین آلات این واحد تولیدی خبر داد و گفت: ماشین‌آلات در حال ورود به کشور است؛ از سوی دیگر بسیاری از کارها به شکل همزمان انجام می شود تا این واحد در موعد مقرر (پایان سال ۱۴۰۱) افتتاح شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha