۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
درآمدهای پنهان ثفارس از دو مزایده و مناقصه
بازار خبر داد؛

درآمدهای پنهان ثفارس از دو مزایده و مناقصه

طبق مناقصه منتشر شده ثفارس در پروژه تجاری محله ای آسمان صدرا ۵۴ درصد مالکیت پیدا کرده و  ۳۱۵ میلیارد ریال برآورد سود این شرکت از مزایده پروژه نیکان پیش بینی شده است.

بازار؛ گروه بورس: با توجه به عدم پیشرفت پروژه تجاری محله ای آسمان صدرا بعد از گذشت چند ماه با پیگیری صورت گرفته، شرکت سدفام توس انصراف داده و با شرکت زیر مجموعه توسعه عمران فارس با نماد ثفارس، شرکت ساختمانی پارس توسعه سازان جهت مشارکت در ساخت این پروژه به توافق رسید و در صد مالکیت شرکت عمران و توسعه فارس ۵۴ درصد، شرکت ساختمانی پارس توسعه سازان ۳۸ درصد و عمران شهر جدید صدرا ۸ درصد در این پروژه اعلام شده است. پیش از این شرکت سدفام توس در تاریخ ۱۸/۱۰/۱۴۰۰ برنده مناقصه مشارکت در ساخت پروژه تجاری محله ای آسمان صدرا شده بود. طبق استعلام ارسالی آن شرکت مقرر شده بود در ازای تکمیل پروژه مذکور، مالکیت ۴۵ درصد از پروژه به آن شرکت تعلق گیرد.

همچنین شرکت توسعه و عمران فارس اعلام کرده بخشی از واحد های تجاری خود را در پروژه نیکان (مدرسه خان) شیراز را به صورت نقد و اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می کند و حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی های منتشر شده حدودا ۳۱۵ میلیارد ریال برآورد شده که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می شود.

کد خبر: ۱۶۲٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha