۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
 ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خطوط انتقال آب دامغان اختصاص یافت
نماینده مردم دامغان در مجلس:

۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خطوط انتقال آب دامغان اختصاص یافت

دامغان- علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای خطوط انتقال آب سدّ شهید ساجدی منطقه رودبار جذب شد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار از رایزنی با ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در زمینه تامین آب مورد نیاز کشاورزان دامغانی خبر داد و بیان کرد: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال جهت اجرای خطوط انتقال آب سدّ شهید ساجدی منطقه رودبار جذب شد.

وی افزود: این مبلغ برای اجرای فاز نهایی پروژه احداث سدّ شهید ساجدی منطقه رودبار هزینه خواهد شد و خوشخبتانه وزیر جهاد دستور ابلاغ آن را داده است.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه این پروژه از مطالبات نزدیک به ٣٠ ساله‌ی مردم شریف منطقه رودبار محسوب می شود، گفت: با تامین آب مورد نیاز کشاورزان، بخشی از مشکلات این قشر در شمال دامغان حل می شود.

علیزاده برمی همچنین از پیگیری برای تکمیل مصلای دامغان از جمله پروژه های نیمه تمام این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: ضرورت تکمیل مصلای دامغان با توجه به آینده دامغان و تعداد بسیار فراوان نمازگزار در روزهای جمعه و اعیاد فطر و قربان بیش از گذشته احساس می شود.

وی از برگزاری نشست مشترک با پیمانکار این طرح خبر داد و گفت: در سفر وزیر ارشاد به دامغان یکی از مطالبات ما تخصیص اعتبارات به این پروژه بود که امیدواریم این امر با موفقت دولت روبرو و شاهد تکمیل طرح باشیم.

نماینده دامغان در مجلس همچنین درباره دومین پروژه نیمه تمام این شهرستان نیز، توضیح داد: عملیات اجرایی ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری دامغان پس از گذشت حدود ۱۰ سال تعطیلی، با دریافت ردیف اعتبار و قول مساعد وزیر ورزش و جوانان، امسال آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha