۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
مشکلات در عملیات برگشت حجاج بیشتر خواهد بود
سرپرست ایران ایر:

مشکلات در عملیات برگشت حجاج بیشتر خواهد بود

فرزادی پور، سرپرست ایران ایر از مشکلات احتمالی در عملیات بازگشت حجاج خبر داد.

به گزارش بازار، شمس الدین فرزادی پور گفت: پروازهای برگشت از امروز با ۶ پرواز آغاز خواهد شد و نخستین پرواز در ساعت ۱۳ در فرودگاه امام به زمین می‌نشیند و عملیات بازگشت تا ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پیش بینی ما همان ۱۶۲ پرواز است که در صورت نیاز افزایش پرواز خواهیم داشت. مشکلات در عملیات برگشت حجاج بیشتر خواهد بود

سرپرست ایران ایر در پاسخ به این سوال که در عملیات بازگشت برای جلوگیری از تاخیرات آیا تمهیدات لازم اندیشیده شده گفت: در عملیات برگشت به دلیل اینکه هم حجم پروازها بالاتر می‌رود و هم به دلیل محدودیت درجه حرارت هوا و توان هواپیما برای حمل بار که عموما حجاج در بازگشت بار بیشتری خواهند داشت با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

وی گفت: استقبال کنندگان برای کسب اطلاع از وضعیت حجاج می‌توانند به ادرس haj.iranair.com مراجعه کنند یا با شماره ۴۶۶۲۵۱۵۱ تماس بگیرند.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها نیز با اشاره به اینکه ۱۶۳ پرواز از ۱۸ فرودگاه در عملیات بازگشت حجاج صورت می‌گیرد گفت: نه تنها از این پروازها هیچ درآمدی فرودگاه‌ها کسب نکردند بلکه همه نوع امکاناتی دراختیار حجاج قرار گرفت.

حمیدرضا سیدی ادامه داد: حدود ۳۹ هزار ۶۰۰ زائر به کشور برمی گردند و درخواست ما از استقبال کنندگان این است که برای جلوگیری از ترافیک در محدود فرودگاه‌ها تردد کمتری داشته باشند.

کد خبر: ۱۶۱٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha